IVECO Bærum inviterer til den første prøvekjøringen av den nye IVECO S-WAY i Norge.

Prøvekjør den nye IVECO S-WAY for første gang i Norge

IVECO Bærum inviterer til den første prøvekjøringen av den nye IVECO S-WAY. Få en eksklusiv opplevelse med de mange nye mulighetene som gjør dette til drømme-lastebilen for enhver sjåfør. Nytt og stort førerhus, 330 til 570 hestekrefter og fokus på brukerkomfort former fremtidens kjøreopplevelse.

Nå har du muligheten til å prøve den nye IVECO S-WAY for første gang i Norge. Tirsdag 11. februar og onsdag 12. februar fra klokken 10.00 – 16.00 vil vi presentere de nye mulighetene som du får med den nye lastebilen. Key Account Manager i IVECO Norge, Leif Erik Nilssen, forteller:

- Dette er en eksklusiv mulighet for å kunne prøvekjøre lastebilen for første gang i Norge. Den nye S-WAYen som vi har tilgjengelig har 480 hestekrefter, helt nytt og stort førerhus som er utviklet rundt sjåførens behov med rikelig komfort og avanserte teknologier. Han fortsetter:

- Vi gleder oss til å snakke med de besøkende om hvordan IVECO S-WAY er med på å redusere driftskostnadene samtidig som du kjører grønnere med denne lastebilen. Det handler nemlig om en forretningsmodell som dekker hele kjøretøyets livssyklus og hjelper virksomhetene til i enda større grad å oppfylle kundenes krav.

Den nye IVECO S-WAY kan også leveres med motor som går på biogass under trykk eller flytende biogass.

Kom innom for en begivenhetsrik dag med testkjøring og nye muligheter som former fremtidens kjøreopplevelse på Vøyenenga i Bærum.

Adresse:

IVECO Bærum

Holmaveien 50, 1339 Vøyenenga

Tlf: 98205950

IVECO er et selskap innenfor CNH Industrial N.V., en global leder innenfor kapitalvaresektoren, oppført på New York Stock Exchange (NYSE: CNHI) og på Mercato Telematico Azionario, organisert og styrt av Borse Italiana (MI: CNHI). IVECO utvikler, produserer og markedsfører et bredt spekter av lette, mellomtunge og tunge nyttekjøretøy, samt offroad lastebiler og andre offroad kjøretøy.

Det brede kjøretøyprogrammet inkluderer Daily, et kjøretøy som dekker 3 – 7,2 tonns segmentet, Eurocargo fra 6 – 22 tonn, samt det tunge segmentet over 16 tonn, bestående av Trakker (dedikert for offroad kjøring) og IVECO WAY-serien med landeveismodellen IVECO S-WAY foruten IVECO X-WAY til lettere anleggskjøring. I tillegg kommer merkenavnet IVECO Astra som dekker gruve- og anleggssektoren med tipptrucker og rammestyrte dumpere, samt spesialkjøretøy..

IVECO sysselsetter nesten 21.000 ansatte globalt. Selskapet har produksjonsenheter i 7 land i Europa, Asia, Afrika, Oceania og Latin-Amerika hvor det produseres kjøretøy med de mest avanserte teknologier. 4.200 salgs- og servicepunkter i mer enn 160 land sikrer teknisk støtte uansett hvor i verden et IVECO-kjøretøy er i arbeid.