Junglemap AI

Ny AI-tjeneste hjelper virksomheter med å implementere sine retningslinjer

Nå lanserer Junglemap den nye AI-tjenesten AI NanoLearning Converter, som gjør det mulig for virksomheter å enkelt konvertere, kommunisere og følge opp sine policyer og retningslinjer. – Vi ser at mange organisasjoner har store utfordringer med de økende kravene til etterlevelse, sier Gustav Berghog, administrerende direktør i Junglemap.

Med Junglemaps AI NanoLearning Converter kan bedrifter enkelt konvertere policydokumenter til korte 3-minutters leksjoner, distribuere dem over hele organisasjonen og måle effekten. Det gjøres i tre enkle trinn.
– Vi legger rett og slett den kraftige AI-teknologien oppå vår utprøvde NanoLearning-metode, sier Nils Ivar Skaalerud, COO i Junglemap. Vi vet at det gir god effekt og de ønskede atferdsendringene. Ved hjelp av AI får vi nå fart på prosessen samtidig som vi bevarer kvaliteten.

Økt behov
Hele 8 av 10 bedriftsledere og HR-ledere mener at kravene til etterlevelse har økt de siste årene. Dette viser en undersøkelse utført av Norstat på oppdrag fra Junglemap. I tillegg har omtrent halvparten vanskeligheter med å nå ut i organisasjonen, og så mange som 6 av 10 synes det er vanskelig å følge opp og måle etterlevelsen.
– Vår nye AI-tjeneste støtter virksomhetene i alt dette, sier Gustav Berghog. Små og store virksomheter har ulike typer utfordringer på compliance-området, og vår nye AI-tjeneste støtter både de som trenger hjelp til å utvikle policyer og de som vil måle og følge opp.

AI-løsning med høy sikkerhet
Junglemaps AI-tjeneste er basert på Microsoft Azure OpenAI, som betyr at dataene som lastes opp kun kan brukes innenfor egen organisasjon. Dette betyr at virksomheter trygt kan bruke intern informasjon.
– For oss er sikkerhet og personvern alfa og omega, sier Nils Ivar Skaalerud. Vi har hjulpet over 1400 virksomheter med bevisstgjøring rundt informasjonssikkerhet i over 15 år og føler oss helt trygge på denne løsningen.