Gustav Berghog, administrerende direktør i Junglemap

Junglemap utvider sin produktportefølje: "Vil tilby NanoLearning til enda flere enn før"

Når Junglemap nå innfører en ny produktportefølje, blir det mulig for virksomheter og organisasjoner å velge mellom ulike produktpakker: En plattform med AI-assistent som gjør det enkelt å AI-generere egne kurs, et kurs i informasjonssikkerhet til alle ansatte, eller en compliance-pakke som gir effektiv opplæring innen en rekke compliance-temaer. Med denne strategien ønsker Junglemap å nå ut til en enda bredere mottakergruppe.

De nye produktene Junglemap Creator og Junglemap Comply kommer i tillegg til det som lenge har vært Junglemaps kjerneprodukt - opplæring i informasjonssikkerhet. Takket være Junglemaps nye AI-assistent og oppdaterte editor blir det nå enda enklere for virksomheter å lage egne kurs eller tilpasse et av Junglemaps ferdigkurs. AI-assistenten er spesielt nyttig for kunder som ønsker å generere kurs innenfor Governance Risk and Compliance (GRC).

Junglemap byr videre på et rikholdig kursbibliotek på temaer som bærekraft (ESG), ABC, AML og Code of Conduct. – Med denne utvidede produktporteføljen tilbyr vi rett og slett vår unike NanoLearning-metode til en enda bredere mottakergruppe, sier Gustav Berghog, administrerende direktør i Junglemap.
– Mange av våre kunder har et stort behov for å nå ut med ulike typer opplæring innen en rekke compliance-relaterte områder.

Distribusjon og effektmåling inkludert
En opplæring eller et kurs som ikke gjennomføres, har ingen verdi i seg selv. Derfor inkluderer alle produktpakkenefunksjonalitet for distribusjon, effektmåling og oppfølging. I tillegg inkluderer de tre informasjonssikkerhetsnivåene alltid phishing-simulering med over 200 maler som både er tilpasset ulike situasjoner og målgrupper.
– Styrken i tilbudet vårt er nettopp kombinasjonen av vår effektive læringsmetode NanoLearning og smarte funksjoner i vår SaaS-plattform, understreker Gustav Berghog.

Lansering av ny editor
Samtidig med de nye produktpakkene lanserer Junglemap også en oppdatert versjon av editoren der kundene lager sine egne kurs. Med et oppdatert og mer intuitivt brukergrensesnitt, men med de samme enkle funksjonene er det nå enda enklere å lage NanoLearning-kurs.
– Vår nye editor gir brukeren en enklere arbeidsflyt og god støtte for å følge beste praksis for NanoLearning, sier Gustav Berghog. Dette betyr at selv organisasjoner med begrensede ressurser enkelt kan lage opplæring som gir god læring for alle ansatte.

Pressekontakt Group CEO +46 (0) 725 599 444