Gå videre til innhold
JYSK skal gjennom kampanjen "Gulldrømmer" sette fokus på barnekreft. Bildet er en illustrasjon.

Innhenter penger til barnekreft

Denne måneden setter JYSK fokus på barnekreft når de selger hodeputer i sine 106 butikker over hele landet.

Det er gjennom kampanjen «Gulldrømmer» at kjeden ønsker å gi et bidrag til barnekreftforeningen, og på den måten bidra til at barn med kreft får en bedre hverdag.

- Vi i JYSK tror på gulldrømmer, og at riktig grunnlag vil gi optimal søvnkvalitet. Derfor tror vi denne kampanjen vil øke fokuset på søvn og dermed bidra til en viktig sak, sier Krister Andreassen, salgs og markedssjef i JYSK Norge.

Den Internasjonale Barnekreftsdagen

Kunder som handler GOLD-hodeputer i perioden 13. februar- 12. mars vil være med å støtte Barnekreftforeningen. For hver solgte GOLD hodepute gir JYSK 10 kroner til Barnekreftforeningen i Norge.

Kampanjen går i forbindelse med Den Internasjonale Barnekreftdagen 15. Februar i håp om å bevisstgjøre handlende kunder.

- Styrken og pågangsmotet til barn med kreft er en stor inspirasjonskilde for JYSK, og vi er stolte over å være støttepartner til Barnekreftforeningen. Vi ønsker å legge til rette for en god natts søvn, og synliggjøre viktigheten av å velge riktige produkter som vil øke søvnkvaliteten, sier Andreassen.

Det er ikke første gang kjeden engasjerer seg for barnekreftsaken. JYSK planlegger flere lignende kampanjer utover året, for å synliggjøre arbeidet til Barnekreftforeningen.

Kategorier

JYSK er en internasjonal boligbutikkjede med skandinaviske røtter, som gjør det lett å innrede alle rommene i et hjem, samt hagen.

Med over 3.200 butikker og webshops i 48 land, har JYSK alltid et godt tilbud og kompetent service i nærheten, uansett hvordan kundene ønsker å handle.

Grunnlegger Lars Larsen åpnet sin første butikk i Danmark i 1979. I dag har JYSK 30.000 medarbeidere.

JYSK er en del av den familieeide Lars Larsen Group. JYSKs omsetning er på 4,87 milliarder EUR.

Krister Andreassen

Pressekontakt Sales & Marketing Manager, Norge 41475500
Fatima Elkadi

Pressekontakt Kommunikasjonssjef JYSK Norge 41615853

Velkommen til JYSK Norge!

Med over 3.300 butikker og webshops i 48 land, har JYSK alltid et godt tilbud og kompetent service i nærheten, uansett hvordan kundene ønsker å handle.

Grunnlegger Lars Larsen åpnet sin første butikk i Danmark i 1979. I dag har JYSK 31.000 medarbeidere.
JYSK er en del av den familieeide Lars Larsen Group. JYSKs omsetning er på 5,2 milliarder EUR for finansåret 2022/2023.