Butikksjef Gezim Vrenezi og Distriktsjef Claus Kjeldsen

JYSK med ny butikk i Arendal

Etter en omstillingsprosess til et nytt lokale, er JYSK klare til å ønske kundene i Arendal velkommen. Butikken vil være mer inspirerende, ha bedre lys og større gulvareal.

JYSK Arendal har den siste tiden vært i en omstillingsprosess, da de flytter inn i et nytt lokale i Sagvannsveien 52. Dette lokalet har gjennomgått en stor transformasjon i henhold til JYSK sitt nyeste butikk konsept.

Fra 10. juni vil kundene oppleve en mer moderne butikk som tilbyr enda mer inspirasjon.

- Den nye butikken blir noe helt spesielt, da det blir en XL-butikk. Her får kundene både se og prøve langt flere møbler, hvor flere av disse også er fra online sortimentet vårt. Vi gleder oss stort til å vise kundene våre det fantastiske nye konseptet vårt, sier distriktsjef Claus Kjeldsen.

En del av en stor investeringsplan

Oppgraderingen i Arendal følger JYSKs plan om å modernisere alle sine butikker innen 2024, med en prislapp på en kvart milliard norske kroner.

Det nye butikk konseptet gjør det lettere å orientere seg i butikken blant det store utvalget av senger, møbler, interiør artikler og alt det andre som bidrar til å lage et hyggelig hjem!

Det nye lyset og tre-lignende gulvet i det splitter nye JYSK lokalet i Arendal skaper en mer komfortabel og avslappende shopping atmosfære.

Om JYSK Arendal:

• Butikken har 8 ansatte
  • Butikken reåpner torsdag 10. juni klokken 09.00
  • Butikken finner du i Sagvannsveien 52, Arendal

Mer informasjon:

• Distriktssjef Claus Kjeldsen, tlf 945 04 712

Regions

JYSK er en internasjonal butikkjede med skandinaviske røtter, som selger alt til boligen. Den første butikken åpnet i Danmark i 1979, og i dag har JYSK over 3 000 butikker og 26 500 medarbeidere i 51 land. JYSK er eid av familien bak Lars Larsen Group, som står bak en rekke selskaper med en samlet omsetning på 4.25 milliarder EUR. JYSKs omsetning er på 4.1 milliarder EUR.

Krister Andreassen

Pressekontakt Sales & Marketing Manager, Norge 41475500

Velkommen til JYSK Norge!

JYSK er en internasjonal boligbutikkjede med skandinaviske røtter, som gjør det lett å innrede alle rommene i et hjem, samt hagen.

Med over 3.300 butikker og webshops i 48 land, har JYSK alltid et godt tilbud og kompetent service i nærheten, uansett hvordan kundene ønsker å handle.

Grunnlegger Lars Larsen åpnet sin første butikk i Danmark i 1979. I dag har JYSK 31.000 medarbeidere.
JYSK er en del av den familieeide Lars Larsen Group. JYSKs omsetning er på 5,2 milliarder EUR for finansåret 2022/2023.