JYSK fortsetter å investere i Norge

JYSK fortsetter å investere i Norge

I dag åpner JYSK nok en ny butikk som et ledd i JYSKs store investeringsplaner for fremtiden. Butikken på Hamar er en av mange oppgraderinger de neste 3 årene.

Butikken på Hamar har både flyttet inn til nye og større lokaler, samt oppgradert til JYSKs nye moderne konsept 3.0.

Oppgraderingen følger JYSKs plan om å modernisere alle sine butikker innen 2024, med en prislapp på en kvart milliard norske kroner.

- Denne butikken blir noe helt spesielt da den er oppgradert til vårt nyeste konsept, og er i tillegg en XL-butikk. I praksis betyr det flere muligheter for å se og prøve møbler, også fra vårt online sortiment da vi har fått større inne og uteareal. Vi håper å kunne inspirere kunder med våre utemøbler, sier distriktssjef Nikolaj Hager Jensen.

Nytt konsept

Det nye butikk konseptet gjør det lettere for kunder å orientere seg i butikken blant det store utvalget av senger, møbler og interiør artikler.

Lokalene er både lysere og større, og har som formål å optimalisere- den totale handleopplevelsen til kunder.

Butikken ligger lett tilgjengelig rett ved E6, og tilbyr utleiehengere som kundene kan leie kostnadsfritt.

Om JYSK Hamar:

• Butikken har 8 ansatte
  • Butikken reåpner torsdag 15. april klokken 09.00
  • Butikken finner du i Holabekkvegen 42, Furnes

Mer informasjon:

• Distriktssjef Nikolaj Hager Jensen, tlf 41241337
  • Butikksjef Terje Hansen

Kategorier

JYSK er en internasjonal butikkjede med skandinaviske røtter, som selger alt til boligen. Den første butikken åpnet i Danmark i 1979, og i dag har JYSK over 2 900 butikker og 26 500 medarbeidere i 51 land. JYSK er eid av familien bak Lars Larsen Group, som står bak en rekke selskaper med en samlet omsetning på 4.25 milliarder EUR. JYSKs omsetning er på 4.1 milliarder EUR.

Fatima Elkadi

Pressekontakt Kommunikasjonssjef JYSK Norge 41615853

Velkommen til JYSK Norge!

JYSK er en internasjonal boligbutikkjede med skandinaviske røtter, som gjør det lett å innrede alle rommene i et hjem, samt hagen.

Med over 3.300 butikker og webshops i 48 land, har JYSK alltid et godt tilbud og kompetent service i nærheten, uansett hvordan kundene ønsker å handle.

Grunnlegger Lars Larsen åpnet sin første butikk i Danmark i 1979. I dag har JYSK 31.000 medarbeidere.
JYSK er en del av den familieeide Lars Larsen Group. JYSKs omsetning er på 5,2 milliarder EUR for finansåret 2022/2023.