KICKS Bestselgere til ny lavere pris!

KICKS Bestselgere til ny lavere pris!

Som nordens største skjønnhetsaktør er KICKS stolte av å nå kunne tilby flere enn 100 av sine aller mest populære produkter til en ny lavere pris! Storselgende favoritter fra eksklusive merkevarer som Lancôme, Clinique, Clarins, Boss, Armani, bareMinerals, Ralph Lauren og mange flere har nå fått opp til 20% lavere pris - hver dag!

-Vi strever alltid etter å gjøre det ennå herligere for våre kunder å handle sine skjøhetsprodukter hos KICKS. Vi er derfor veldig stolte over å nå kunne tilby over 100 av våre mest populære produkter til en ny lavere pris. Nå blir det ennå enklere å oppdage nye makeupfavoriter, hudpleieklassikere eller bare å kunne unne seg den der herlige duften, sier Jessica Dersén, Innkjøpssjef hos KICKS.

Markedsføringen rundt den store prisnedsettelsen sparker KICKS i gang med en helt ny reklamefilm. Sammen med den prisbelønte filmskaperen Jonas Odell gjenbruker KICKS det animerte filmspråket for en inspirerende reise gjennom fantastiske fantasiverdener - med KICKS medarbeidere i fokus.

-Vi vil med våre nye filmer illustrere KICKS som den lystfulle skjønnhetsdestinasjonen vi alltid strever etter å være, der våre dyktige medarbeidere står klare for å guide og inspirere deg til å oppdage det beste innen Hudpleie, Hårpleie, Duft og Makeup, sier Nanna Hedlund, KICKS Markedssjef Nordic.

Klikk her for å se listen med alle bestsellers med ny lavere pris!

Klikk her for å se KICKS nye reklamefilm!