KICKS lanserer en duftinnovasjon på det nordiske markedet!

KICKS lanserer en duftinnovasjon på det nordiske markedet!

Etter suksesslanseringen rundt omkring i Europa gjør den smarte duft-minisprayen nå sin entré hos oss. KICKS er stolte over å være de eneste i Norden som kan lansere Reload – en minispray som kunden selv enkelt fyller med populære dufter fra etablerte parfymemerker!

Reload er en innovativ minispray som har fått stor suksess rundt omkring i verden siden den ble lansert tidligere i høst, og nå er turen kommet til de nordiske kundene. Den smarte minisprayen kan fylles ved at du kjøper dufter i ministørrelse, såkalte duftrefills, eller ved at du fyller på med din egen parfyme for å ta den med deg. Dessuten kan du tilpasse den etter din stil og personlighet ved hjelp av forskjellige deksler, akkurat som du gjør med mobilen.

– Vi streber alltid etter å lansere produkter og tjenester som gjør oss unike og utmerker oss på markedet. Som markedsledende innen duft er det derfor spennende for oss å være alene om å lansere Reload, minisprayen som gjør det mulig for kundene å oppdage nye dufter og utvide parfymegarderoben, sier KICKS sortimentsjef Karin Svensson.

Ved lanseringen kommer seks ulike duftrefills fra klassikere og storselgere inn i sortimentet som du kan fylle din Reload med: Hugo Boss Bottled, Hugo Boss Man, Hugo Boss Ma Vie, Hugo Boss Woman, Juicy Couture Viva La Juicy og Issey Miyake L’Eau D’Issey. I løpet av våren 2016 vil flere duftrefills fra andre varemerker bli lansert. Ved siden av duftrefills og deksler finnes det også patroner som man lett og raskt kan rengjøre minisprayen med.

Reload lanseres i alle KICKS-butikker og på kicks.no i uke 46.