BeautyAct by KICKS lanserer glitrende og fargesterk julekolleksjon.

BeautyAct by KICKS lanserer glitrende og fargesterk julekolleksjon.

Farger, glitter og glød! Det er stikkordene for BeautyAct sin nye limited edition julekolleksjon som inneholder både makeup og makeupbørster. Inspirasjonen bak kolleksjonen er hentet fra julen og de siste makeuptrendene – men først og fremst fra KICKS sine egne skjønnhetseksperter ute i butikk som også står kunden nærmest. BeautyAct har tatt høyde for deres ønsker og feedback hvor resultatet er en kolleksjon av og for alle som elsker skjønnhet og makeup. Hovedattraksjonen er øyeskyggepaletten med flere glitrende, skimrende og matte øyeskygger. I kolleksjonen finner man også pudder og highlighter for glød, makeupbørster og leppestifter i glitrende nyanser. Perfekt for den kommende sesongen rammet inn av festligheter.

BeautyAct Warm To Go Eyeshadow Palette
Den perfekte øyeskyggepalett for jule- og nyttårssesongen. Paletten inneholder ni rikt pigmenterte glitrende, skimrende og matte skygger som alle kan anvendes på egenhånd eller blandes til perfeksjon for å skape en egen signaturlook. Skyggene er enkle å blande ut og holder hele dagen (og kvelden)!

PRIS: 399 NOK, 1,5 g x 9.

BeautyAct Hydra Sheer Loose Glow Powder
Et ultrafint pudder spesielt utviklet for å gi din hud en vakker glød med et hint av farge. Den jevne og lette formuleringen kan benyttes som den er eller blandes med andre produkter som for eksempel ansiktskrem eller foundation for en subtil effekt av glød.
Finnes i fargene; Bronze me up och Pearlised

PRIS: 199 NOK, 12 g.

BeautyAct Flashlight Highlighter Stick
En highlighter i kremform og kommer i en praktisk stift. Produktet er enkelt å påføre og gir et sunt og glødende resultat. Konsistensen på produktet er lett og kan bygges opp fra naturlig til intens glød. Stiften har en avrundet form som gjør påføringen ukomplisert. Kan benyttes som highlighter på ansiktets høye punkter, som rouge, på kroppen eller på øyelokkene.
Finnes i fargene; Bronze me up och Pearlised

PRIS: 199 NOK, 5,5 g.

BeautyAct Full On Drama Lipstick
En lett glitterleppestift som skaper magi ved påføring. Produktet har en rikt pigmentert formulering og er beriket med fuktigvende ingredienser for myke og behagelige lepper som holder hele dagen. Lanseres i tre nyanser; Lost in you(glitrende rød), Make me dream (nude med en twist) og Sparkling nights (dyp og intensiv)

PRIS: 179 NOK, 3,5 g.

BeautyAct Precision Powder Brush
En makeupbørste perfekt for finfordeling av pudder i ansiktet. Passer utmerket for å sette basen eller for å påføre produkter i pudderform på spesifikke partier i ansiktet, som for eksempel kinnben eller rundt nesen. En perfekt børste for en mer presis og kontrollert påføring.

PRIS: 199 NOK.

BeautyAct Precision Highlighter Brush
En børste med fine strå og et lite børstehode som gjør det enkelt å påføre highlighter og contour jevnt og presist, uten linjer og skarpe avslutninger.

PRIS: 179 NOK.

BeautyAct Essential Crease Brush
En luftig og avrundet øyeskyggebørste, perfekt for å blende ut øyeskygger til perfeksjon. Passer utmerket i globallinjen og gjør det enkelt å skape myke overganger uten skarpe linjer.

PRIS: 149 NOK.

Nyhetene lanseres i uke 46 og selges eksklusivt hos KICKS, i butikk og online.

Produktbilder av kolleksjonen finner du her:

Om BeautyAct by KICKS

BeautyAct skaper høyteknologisk hudpleie, multifunksjonell makeup og makeupbørster for en aktiv livsstil. Sortimentet best r av høypresterende produkter utviklet side om side for optimal anvendelse, med aktive ingredienser og innovativ teknologi. Samtlige produkter er 100% veganske, parfymefri og er dermatologisk testede. Varemerket finnes i samtlige KICKS butikker og online i Sverige, Norge og Finland.

www.kicks.no/beautyact | @beautyact_com