Gå videre til innhold
"I LOVE YOU, I LOVE YOU, I LOVE YOU – Lagerhaus kolleksjon for alle hjerters dag

Pressemelding -

Lagerhaus, interiørkjeden fra Göteborg, lanserer en kjærlig kolleksjon i anledning av alle hjerters dag. Med en fargerik palett i rødt og fuchsia hyller kolleksjonen kjærligheten.

De glade og livlige fargene fra januar fortsetter når Lagerhaus trer inn i alle hjerters dag! Temaet for sortimentet kan oppsummeres med tre ord: I LOVE YOU!

Godteri er en selvfølgelig del av alle hjerters dag, som en perfekt gave til noen du er glad i. Lagerhaus sin godterikolleksjon for alle hjerters dag er full av hjerter i både sjokolade og gelé, søte budskap som "Love you" og "I like you" samt søte innpakninger i rødt og rosa tema.

Alt godteri innenfor alle hjerters dag-sortimentet, fra sjokolade til geléhjerter, er produsert innenfor EU eller i Norden.

Godterihjerter Kärlekspiller, 39 kr.

Minisjokolade Hjärta, 10 for 49 kr.

Klubbe Heart, 5 for 39 kr.

For de som ønsker å gi bort en gave som er mer varig enn godteri, finnes koppen I Love You, neonlampen Hjärta samt duftlyset Love You. Duftlyset inneholder 50% rapsvoks fra EU.

Kopp I Love You, 99 kr.

Lampe Hjärta, 399 kr.

Duftlys Love You, 59 kr.

Pynt hjemmet i anledning alle hjerters dag med det rosa glitterdraperiet Hjärta, som kan brukes som bakgrunn eller veggdekorasjon. Også de rosa hjerteformede notatene Heart, perfekte for å skrive søte meldinger, er en utmerket dekorasjon for hjemmet. Server gjestene noe godt å drikke i de hjerteformede glassene Heart eller noe hjemmebakt ved hjelp av muffinsformene Heart.

Draperi Hjärta, 199 kr.

Notater Heart, 29 kr.

Glass Heart, 6 for 199 kr.

Muffinsformer Heart, 59 kr.

Til slutt inneholder Lagerhaus' alle hjerters dag-kolleksjon alt som trengs for innpakning av gaver til nære og kjære. Gaveposen Love U kommer i to størrelser og fargekombinasjoner. Gaveesker i kolleksjonen består av hjerteformede Heart i tre farger og størrelser, samt eskene The Best og Special Favourite med søte budskap.

Lagerhaus streber etter mer bærekraftige valg ved å bruke FSC-sertifisert® og/eller resirkulert papir i produksjonen av alle papirproduktene i kolleksjonen.

Gavepose Love U, fra 39 kr.

Det er på tide å spre kjærlighet! Lagerhaus sin unike kolleksjon gjør det enkelt å si "I LOVE YOU!".

Produktene er tilgjengelige online og i butikk fra uke 2.

FSC-sertifiserte varer er laget av tre som kommer fra et ansvarlig skogbruk, som tar hensyn til natur, dyr og mennesker (FSC N002329).

Kategorier

Lagerhaus er en interiørkjede som tilbyr praktiske og prisgunstige ting med unik design, slik at du enkelt kan fornye hjemmeinteriøret.

Lagerhaus är varumärket som designar prisvärda hem- och festdetaljer med hög trendkänsla. Med färg, form och mönster vill Lagerhaus genom parollen Happy Places - Happy Moments bidra till ökad glädje i hemmet och vid livets alla festliga tillfällen. Den första butiken öppnades i Göteborg 1996 och idag drivs 50 butiker i Sverige och Norge samt nordisk e-handel. Huvudkontoret ligger i Göteborg och företaget ägs av Goodfellows och Familjen Yngvesson.

Agnes Sundbom

Pressekontakt Digital kommunikatör

Velkommen til Lagerhaus AB!

Lagerhaus är varumärket som designar prisvärda hem- och festdetaljer med hög trendkänsla. Med färg, form och mönster vill Lagerhaus genom parollen Happy Places - Happy Moments bidra till ökad glädje i hemmet och vid livets alla festliga tillfällen. Den första butiken öppnades i Göteborg 1996 och idag drivs 50 butiker i Sverige och Norge samt nordisk e-handel. Huvudkontoret ligger i Göteborg och företaget ägs av Goodfellows Ventures och Familjen Yngvesson.