Gå videre til innhold
Lagerhaus utvider til Drammen, Norge - ny butikk åpner på Gulskogen Senter 23.11

Pressemelding -

Lagerhaus, interiørkjeden fra Göteborg, åpner i november sin sjette butikk i Norge. Den nye butikken vil ligge på Gulskogen Senter i Drammen, på plan 1 mellom Panduro og Nille, og åpner dørene den 23. november klokken 10.00.

Interiørkjeden Lagerhaus har siden 1996 tilbudt rimelig design og inspirasjon for livets alle øyeblikk. I 2015 åpnet Lagerhaus dørene i Norge og har siden den gang tilbudt et bredt spekter av produkter, inkludert hjemmeinnredning, kjøkkenutstyr, gaver og mye mer.

"Vi gleder oss til å åpne ny butikk på Gulskogen Senter. Vi skal inspirere, og vi skal tilby kvalitetsprodukter til gode priser. Jeg håper at mange vil komme innom løpet av julen for å bli kjent med den nye butikken og for å gjøre gode kjøp." sier Camilla Persen, regionssjef for Lagerhaus i Norge.

Den nye butikken på Gulskogen Senter vil på sine 230 kvm tilby hele sortimentet til Lagerhaus, inkludert den populære julekolleksjonen. Det blir en mulighet for innbyggere og besøkende i Drammen å utforske og handle i Lagerhaus sitt unike og rimelige sortiment.

"Vi er på en spennende vekstreise i Norge, hvor vi ønsker å åpne i virkelig gode lokasjoner i sterke handelsområder. Dette har vi funnet her i Drammen, noe som gjør det veldig gledelig å nå kunne nå Gulskogens besøkende med våre flotte og rimelige fest- og interiørdetaljer!" sier Thérèse Elmquist, salgs- og markedsdirektør for Lagerhaus.

Lagerhaus Gulskogen åpner på adressen Guldlisten 35, 3048 Drammen.

Lagerhaus er en interiørkjede som tilbyr praktiske og prisgunstige ting med unik design, slik at du enkelt kan fornye hjemmeinteriøret.

Lagerhaus är varumärket som designar prisvärda hem- och festdetaljer med hög trendkänsla. Med färg, form och mönster vill Lagerhaus genom parollen Happy Places - Happy Moments bidra till ökad glädje i hemmet och vid livets alla festliga tillfällen. Den första butiken öppnades i Göteborg 1996 och idag drivs 50 butiker i Sverige och Norge samt nordisk e-handel. Huvudkontoret ligger i Göteborg och företaget ägs av Goodfellows Ventures och Familjen Yngvesson.

Pressekontakt Digital kommunikatör

Velkommen til Lagerhaus AB!