Lagerhaus presenterer en blomstrende og innbydende påskekolleksjon

Lagerhaus presenterer en blomstrende og innbydende påskekolleksjon

Lagerhaus, interiørkjeden fra Göteborg, presenterer sin sprudlende påskekolleksjon for 2024. Årets kolleksjon inviterer til en blomstrende vårfeiring, der det dekkede bordet løftes frem som det perfekte midtpunktet for høytiden.

Våren står for døren, og med den kommer også påsken - en tid da grønnheten vender tilbake til naturen, og familie og venner samles for å feire i hverandres selskap. Det er en høytid fylt med fargerike egg, fluffy kyllinger og lodne harer, der tradisjoner og samvær samles rundt et festlig bord.

Lagerhaus påskekolleksjon kan oppsummeres som en blomstrende og innbydende feiring med dekketøy, fargerike dekorasjoner og humoristiske påskedetaljer.

I år tar det dekkede bordet en trendy og leken retning. Med vaser i ulike høyder, som Bruket og Hammered, eksperimentelle blomsterarrangementer og en miks av høyder og farger skapes en festlig variasjon. Tekoppen Blomma, eggekoppen Blomma og den nye bordkort-holderen Blomma prydes, som navnet tilsier, av blomstrete motiver og former.

Vase Bruket, 39 kr og Hammered, 199 kr.

Eggekopp Blomma, 6 for 299 kr og tekopp Blomma, 129 kr.

Bordskilt-holder Blomma, 4 for 179 kr.

For de som ikke får nok av det blomstrete, vil glassdetaljer også pynte påskebordet. Champagneglasset Blomma, formet som en blomst i rosa og grønt, er et statement-piece på bordet. Glassene Maja, med en kanne i samme mønster, er småblomstrete og passer like godt til påsken som resten av våren og sommeren.

Glass Maja, 6 for 249 kr, champagneglass Blomma, 119 kr/st.

Den herlige tradisjonen med å gjemme egg i hager og parker er et høydepunkt for mange under påsken. For eggjakten presenterer Lagerhaus de FSC-sertifiserte® skiltene Påskharen. Perfekte til påskeleker, men like bra som dekorasjon i påskeriset eller å gi bort i en vakker bukett.

Eggjakt-skilter Påskharen, 99 kr.

I påsken fylles butikkene med fargerike påskeegg og deilige godterier som lokker både unge og gamle. Påskebordet er ikke komplett uten en generøs dose påskegodteri!

Godteriutvalget hos Lagerhaus inkluderer blant annet de tilbakevendende favorittene sjokoladekalenderen Påskharen, mini-eggene i esken Easter Egg og søte figurer som marshmallows Hare Bra og sjokoladefigurene Kycklingar. Fra 2024 er godissortimentet til Lagerhaus fritt for palmeolje, og sortimentet er som alltid produsert innenfor EU eller i Norden.

Marshmallows Hare Bra, 39 kr.

Påskeriset er en fargesprakende tradisjon som tilfører en fargerik følelse til påskefeiringen. Vanligvis består påskeriset av greiner fra ulike trær, som vier og bjørk, men i år er det på tide å ta inn rotete grener, ormhassel eller kvister som er malt i herlige påskefarger. Disse grenene blir deretter en lerret for fantasifulle, gledefylte og personlige dekorasjoner.

For påskeriset og andre dekorasjoner i hjemmet er det et bredt utvalg pynt, inkludert glassdekorasjonene Ägg, pynten Tulle Tufts og papirdekorasjonene Flowy.

Glassdekorasjoner Ägg, 99 kr.

Papirdekorasjoner Flowy, 49 kr.

Pynt Tulle Tufts, 59 kr.

På påskebordet blir lysestaker og lys ofte sentrale for å sette tonen for en innbydende og festlig måltid. Lysestakene for sesongen er Heights, i ulike høyder og farger, samt fjorårets bestselger Lilja sammen med de nye blomsterinspirerte Tulpan.

Lysestake Lilja og Tulpan, 99 kr/st.

Påskens lys består av antiklysene Lackat i vårfarger, duftlyset Flowy, samt de blomsterformede lysene Flower i gult og lilla. Også formlyset Hare, LED-lysene Utomhus, for utendørsbruk, samt de eggformede lysene Speckles og Ägg pryder påskekolleksjonen.

Duftlys Flowy, 99 kr.

Lys Flower, fra 59 kr.

Lys Hare, 69 kr.

Ved innpakningen av påskepresenter får kreativiteten flyte fritt. For gaveinnpakningen tilbyr Lagerhaus gaveposene Flowy, Glad Påsk samt Påskharen. Alle gaveposene prydes av mønstre designet av Lagerhaus og passer perfekt til påskens gaver. Også de ensfargede gaveeskeene True Colors kommer i påskens farger.

Påskeegget Påskharen er en nyhet for sesongen og kles med det samme mønsteret som gaveposen med samme navn. Alle gaveposene og gavepapirene er laget av FSC-sertifisert® papir.

Gavepose Påskharen fra 29 kr og gaveeske True Colors fra 49 kr.

Påskeegget Påskharen, 89 kr.

Med en fargesprakende palett og masse blomsterinspirasjon er våren på vei. De overdådige dekkene, eggjakten og det spennende utvalget av produkter gjør Lagerhaus påskekolleksjon for 2024 til et must for alle som ønsker å skape minneverdige øyeblikk under påsken.

Bli med når Lagerhaus feirer påsken med en unik miks av blomster, farger og festligheter!

FSC-sertifiserte varerer laget av tre som kommer fra bærekraftig skogbruk, som tar hensyn til natur,dyr og mennesker (FSC N002329).

Lagerhaus er en interiørkjede som tilbyr praktiske og prisgunstige ting med unik design, slik at du enkelt kan fornye hjemmeinteriøret.

Lagerhaus är varumärket som designar prisvärda hem- och festdetaljer med hög trendkänsla. Med färg, form och mönster vill Lagerhaus genom parollen Happy Places - Happy Moments bidra till ökad glädje i hemmet och vid livets alla festliga tillfällen. Den första butiken öppnades i Göteborg 1996 och idag drivs 56 butiker i Sverige och Norge samt nordisk e-handel. Huvudkontoret ligger i Göteborg och företaget ägs av Goodfellows och Familjen Yngvesson.

Pressekontakt Digital kommunikatör

Velkommen til Lagerhaus AB!

Lagerhaus är varumärket som designar prisvärda hem- och festdetaljer med hög trendkänsla. Med färg, form och mönster vill Lagerhaus genom parollen Happy Places - Happy Moments bidra till ökad glädje i hemmet och vid livets alla festliga tillfällen. Den första butiken öppnades i Göteborg 1996 och idag drivs 50 butiker i Sverige och Norge samt nordisk e-handel. Huvudkontoret ligger i Göteborg och företaget ägs av Goodfellows Ventures och Familjen Yngvesson.