Dua Lipa og Jaguar inngår et banebrytende samarbeid

Dua Lipa og Jaguar inngår et banebrytende samarbeid

Jaguar og Dua Lipa, den prisbelønte sangeren og låtskriveren, har inngått et musikalsk og teknologisk samarbeid.

Den britisk/kosoviske musikkartisten vil lansere det banebrytende samarbeidet med Jaguar under en eksklusiv minikonsert den 3. september i Amsterdam. Dette arrangementet er starten på en rekke Jaguar-arrangementer i Europa, kalt The PACE: Season 1, som feirer de populære SUV-modellene E-PACE, F-PACE og I-PACE.

Dua Lipa, for tiden verdens mest avspiltekvinnelige artist, vil holde en minikonsert med den nye Jaguar I-PACE – en helelektrisk performance-SUV med nullutslipp og som akselererer fra 0-100 km/t på 4,8 sekunder.

Dua Lipa sier følgende om det nylig inngåtte samarbeidet: «Jeg elsker å pushe grenser gjennom min musikk og mine konserter, og dette samarbeidet vil ta det til et helt nytt og spennende nivå. Dette er et høyteknologisk prosjekt som kombinerer musikk og Jaguar-teknologi, og jeg vet at mine fans vil komme til å elske det vi gjør.» Alt vil offentliggjøres den 3. september i Amsterdam.

«Jeg er så stolt over at min første bil vil være en I-PACE og at jeg kan være en foregangskvinne for denne elektriske generasjonen.»

«Dua Lipa x Jaguar»-samarbeidet lanseres den 3. september på Jaguars sosiale medier og nettsteder i Europa.

JAGUAR-KANALER:

www.jointhepace.com

For mer informasjon, ta kontakt med:

Press & PR Manager

Søren Hyltoft

shy@jaguarlandrover.dk

Om Jaguar

Jaguars tradisjoner basert på elegant design og nervepirrende ytelse har begeistret og gledet en hel verden gjennom 80 år. Dagens Jaguar-familie er en del av The Art of Performance med de enestående, elegante og prisbelønte sedanene XE, XF og XJ, den dramatiske sportsbilen F-TYPE og performance-crossoveren F-PACE, vår raskest selgende Jaguar-bilen noensinne, vår nye kompakte performance-SUV kalt E-PACE samt I-PACE, vår nye helelektriske performance-SUV, som plasserer Jaguar helt i forkant av elbilrevolusjonen.