Gå videre til innhold
Ny bokutgivelse: "Redd verden OG tjen penger - lettfattelig om sosialt entreprenørskap" av Joakim Røgenes

Pressemelding -

Vi er stolte av å kunngjøre utgivelsen av "Redd verden OG tjen penger - lettfattelig om sosialt entreprenørskap", en banebrytende bok skrevet av den erfarne entreprenøren og samfunnsaktivisten Joakim Røgenes. Denne inspirerende og tankevekkende boken utforsker hvordan man kan kombinere entreprenørskap med et sterkt sosialt engasjement for å skape en positiv innvirkning på verden og samtidig oppnå økonomisk frihet.

I en tid der stadig flere mennesker ønsker å gjøre en forskjell og realisere sine egne drømmer, gir denne boken leserne den nødvendige inspirasjonen, motivasjonen og informasjonen de trenger for å komme i gang. Boken gir en grundig innføring i entreprenørskap og utforsker hvordan man kan utvikle et sosialt engasjement samtidig som man bygger en vellykket virksomhet.

Med en kombinasjon av praktiske tips, verktøy og refleksjoner, veileder forfatteren leserne gjennom prosessen med å etablere sitt eget selskap, overvinne utfordringer og vokse som leder og samfunnsaktør. Boken tar også for seg temaer som personlig utvikling, kreativ tenkning og hvordan man bygger et drømmeteam for å realisere ens visjon.

Joakim Røgenes, forfatteren av "Redd verden OG tjen penger", har en imponerende bakgrunn som inkluderer en mastergrad i sosialt arbeid, erfaring som medgrunnlegger av Norges største kultur- og musikk fellesskap og rådgivning innen offentlige støttemidler. Gjennom sin egen entreprenørskapsreise og sitt engasjement i frivillighetsarbeid, har Røgenes samlet verdifull kunnskap og innsikt som han nå deler med leserne.

"Redd verden OG tjen penger" er ikke bare en bok, det er en veiviser for de som ønsker å følge sitt hjerte og skape en positiv innvirkning på verden samtidig som de oppnår økonomisk suksess.

For mer informasjon om forfatteren og boken, kontakt Calidris Forlag

Vi er et uavhengig forlag som ble grunnlagt i Sverige for vel ti år siden. Calidris drives av en lidenskap for litteratur og vi vil at våre bøker skal nå ut til så mange lesere som mulig. Vi holder til i trivelige lokaler på Høvik i Bærum, like utenfor Oslo.

Vi er stolte over alle talentfulle forfattere som vi har hatt gleden av å gi ut. Vi tror på fortellinger som berører og på de følelsene en historie kan vekke.

AnnKristin Espejord

Pressekontakt Press

Calidris – et forlag for de fleste

Sammen med våre forfattere gjør vi verden smartere, bedre og mer morsom å leve i. Calidris forlag drives av lidenskapen for litteratur og vi arbeider ut ifra en tradisjonell og velprøvd arbeidsmodell.
Vi ønsker å ha stor bredde på våre utgivelser og vi gir derfor ut bøker i alle sjangre, inklusive barnebøker. Vi prioriterer alltid kvalitet.

Vi gir ut bøkene til internasjonale forfattere så vel som til debutanter. Også når det gjelder utgivelse av fagbøker er vi sterke.

Det er en selvfølge for oss å kunne tilby alle titler gjennom sentralt innsalg til samtlige bokhandlere og bibliotek i landet. Vi har også virksomhet i Sverige, Finland og Danmark og kan dermed gi deg muligheten til å komme ut med din bok i hele det nordiske markedet.

Velkommen til Calidris forlag.

Calidris forlag
Sarbuvollveien 2 A