LK lanserer LK Minikretsventil RTB og LK Installasjonsskap RTB

LK lanserer LK Minikretsventil RTB og LK Installasjonsskap RTB

Nye LK Minikretsventil RTB har større kapasitet og er beregnet på å styre mindre gulvvarmesystemer på opptil 10 m² som legges innstøpt i betong eller flytsparkel. Sammen med LK Installasjonsskap RTB kan du enkelt skjule minikretsventilen i veggen, med eller uten elektronisk romregulering.

LK Minikretsventil RTB har integrert returtemperaturbegrenser som gjør det mulig å begrense gulvflatetemperaturen. Romtemperaturen reguleres via en kapillærrørforbundet termostat, men det er også mulig å installere en trådløs eller alternativt en kablet elektronisk romregulering.

LK Installasjonsskap RTB har tett bunn med rørgjennomføringer av gummi. Skapbunnen er utstyrt med dreneringsstusser, noe som betyr at eventuell lekkasje dreneres til et inspeksjonssted. Installasjonsskapet kan monteres både utvendig og innvendig vegg.

- Den nye minikretsventilen har en regulerbar Kvs-verdi, større kapasitet og regulerer og oppnår en raskere og jevnere temperatur. Installasjonsskapet er basert på samme plattform som de andre installasjonsskapene fra LK, noe som gjør at kundene lett kjenner seg igjen i installasjonen, sier Anders Malm, produktsjef i LK Systems.

LK Minikretsventil RTB er beregnet på rørdimensjon 8 mm, 12 mm, 16 mm eller 20 mm. LK Minikretsventil RTB og LK Installasjonsskap RTB erstatter LK Minikretsventil M5 og LK Innbyggingsskap M5 VT.

For mer informasjon, vennligst kontakt:
Roger Persson, markedssjef LK Systems+46 40 698 50 18roger.persson@lksystems.se

LK Systems er ledende i Norden innen løsninger for varme- og tappevannsystemer. Våre systemer er enkle å installere, og i vårt prefabrikkeringsanlegg produserer vi også skreddersydde systemer som forenkler installasjonen ytterligere. Fra idé til ferdig produkt, her får du de smarteste løsningene, både i dag og i fremtiden.