​Ny venn i International Coffee Partners

​Ny venn i International Coffee Partners

I 2001 var Löfbergs med og grunnla International Coffee Partners hvor vi sammen med en rekke andre familieeide kaffe operatører bidrar til utviklingen av småskalige kaffedyrkere. Så langt har vi nådd mer enn 74.000 dyrkere i tolv land.

Fra 1. juli ønsket vi velkommen Delta fra Portugal i gjengen. Delta ble dannet i 1961 og er i dag Portugals mest berømte kaffemerk, med 3,500 ansatte rundt om i verden.

Dette betyr at International Coffee Partners nå består av: Löfbergs, Lavazza (Italia), Paulig (Finland), Delta (Portugal), Franck (Kroatia), Joh. Johannson (Norge), Neumann Kaffee Gruppe og Tchibo (Tyskland).

Ulf Stensland

Pressekontakt Administrerende direktør +47 480 313 00

Pressekontakt Head of Communications +46 703 55 64 22

Det er mye lykke i en god kaffe

Kaffebrenneriet Löfbergs er et familieforetak som ble grunnlagt i 1906. I dag består vi av 340 kaffeelskere med tilholdssted i Nord-Europa. Vi deler samme pasjon for smak, trender og bærekraft. Vi omsetter for 2,7 milliarder svenske kroner og er en av verdens største innkjøpere av økologisk og Fairtrade-merket kaffe. Löfbergs er en del av Löfbergs Group som også eier varemerkene Peter Larsen Kaffe og Kobbs.