Nettmøte: Hva skjer med norsk økonomi og arbeidsliv i etterkant av Corona-krisen - og hva betyr det for deg?

Vi inviterer til det første heldigitale ManpowerGroup Forum og har invitert Harald Magnus Andreassen, sjeføkonom i SpareBank 1 Markets og noen sentrale lederne i norsk næringsliv til paneldebatt. Du vil treffe Grete Aspelund (adm dir Sweco), Kari Bech-Moen (konserndirektør People DNB) og Trond Bentestuen (CEO Rema 1000) i tillegg til vår egen konsernsjef Maalfrid Brath.

Vi byr på et spennende program:

1. ManpowerGroups konsernsjef, Maalfrid Brath, vil presentere utsiktene i vårt arbeidsmarkedsbarometer for tredje kvartal 2020.

2. Harald Magnus Adreassen vil snakke om utviklingen i norsk økonomi i lys av Corona-krisen. Han er en av landets ledende samfunnsøkonomer og mest brukte kommentatorer.

Noen av spørsmålene han vil belyse er:
- er vi på vei inn i en resesjon?
- hva skjer med det norske arbeidsmarkedet med de utfordringene vi ser etter Covid 19?
- hvilken innvirkning har oljeprisen på økonomien fremover?
- hvor lenge kan rentenivået bli værende på dagens nivå?

3. Avsluttende paneldebatt med Grete Aspelund, Kari Bech-Moen og Trond Bentestuen moderert av Maalfrid Brath.

Sted: Digital streaming (link blir sendt ut på e-post til påmeldte noen dager i forkant)
Tid: Tirsdag 16. juni, kl 11.00-12.00

MELD DEG PÅ HER!