Del dine historier på LinkedIn

Del dine historier på LinkedIn

Med Mynewsdesk kan du nå dele pressemeldinger, nyheter, blogginnlegg, bilder og videoer på din bedriftsside på LinkedIn – helt automatisk.

LinkedIn har blitt en sentral plattform for de som ønsker å opprettholde profesjonelle relasjoner med sine kontakter i forskjellige yrker og bransjer.

I tillegg til å være en effektiv startside for jobbsøkere, kan LinkedIn-brukere følge bedrifter, melde seg inn i grupper, motta oppdateringer direkte i sin nyhetsfeed og på e-post. LinkedIn har blitt en populær plattform for å dele ideer med sitt nettverk – være seg gamle klassekamerater, kolleger, eller potensielle arbeidsgivere.

Bedrifter tiltrekkes til dette profesjonelle nettverket nettopp fordi man enkelt kan dele innhold med mennesker med de samme interessene, og de som følger bedriften. Mynewsdesk har derfor implementert LinkedIn som en egen kanal, og gir med dette kundene våre muligheten til å laste opp innhold direkte til sin bedriftsside samtidig som det publiseres i bedriftens nyhetsrom på Mynewsdesk.

Hvordan legge til LinkedIn som kanal på Mynewsdesk:
Disse stegene bør gjøres av den som er administrator av LinkedIn-profilen i din bedrift.

1.  Logg inn på Mynewsdesk.

2.  Under Nyhetsrom-fanen, klikk på Kanaler.

3.  Aktiver LinkedIn-kanalen.

4.  Legg til dine LinkedIn-innloggingsdetaljer.

5.  Godkjenn Mynewsdesk-appen.

Du kan nå enkelt og effektivt dele historier på LinkedIn. Tikk av LinkedIn-ruten i publiseringsverktøyet når dere publiserer nytt materiale i deres nyhetsrom på Mynewsdesk.

Vi i Mynewsdesk jobber hele tiden for å bli bedre, og denne funksjonen har blitt lagt til på bakgrunn av at det har vært et ønske fra flere av våre kunder. Har dere tilbakemeldinger og ønsker om hvordan Mynewsdesk-verktøyet kan bli enda bedre setter vi derfor pris på om dere ønsker å dele dette med oss. For å gjøre dette kan dere logge inn på Mynewsdesk og navigere til Mynewsdesk Support.
Deretter klikk på Suggestions og send inn det du måtte ha på hjertetDa vil dine ideer bli sendt direkte til vår produktutviklingsavdeling.

Om LinkedIn
LinkedIn ble grunnlagt i 2002, og er en online nettverksplattform. LinkedIn har i dag rundt 259 millioner medlemmer fra over 200 land. I kontrast til andre sosiale nettverk som Facebook, fokuserer LinkedIn på profesjonelle relasjoner mellom brukere av verktøyet.

Brukerprofilene på LinkedIn inkluderer informasjon om studier, tidligere arbeidserfaring, kvalifikasjoner og anbefalinger. Brukerne kan bli med i grupper som omhandler deres interesseområder, samtidig som man aktivt kan søke etter jobbmuligheter – det er også mulighet for bedrifter og arbeidsgivere å kommunisere direkte med sine følgere.

Følg gjerne Mynewsdesk på LinkedIn for jobbmuligheter og oppdateringer om PR.

Mynewsdesk – En effektiv måte å skape bevissthet og relasjoner på

Mynewsdesk hjelper virksomheter med å skape bevissthet, nå rett målgruppe og bygge sterke relasjoner. Vår smarte PR-plattform forenkler og effektiviserer publisering, distribusjon og måling av alt ditt PR- og kommunikasjonsarbeid – alt på ett og samme sted.

Ved å samle alt PR-arbeidet på ett sted gjør vi det enklere å bygge merkevaren og samtidig overvåke relevant media. Det hjelper virksomheter med å måle engasjement og gjennomslag over tid.

Mynewsdesk har 1,6 millioner unike besøkende hver måned og det publiseres 80.000 innlegg på vår plattform hvert år. I dag bruker 4000 virksomheter fra hele verden Mynewsdesks plattform for å forbedre sitt PR- og kommunikasjonsarbeid, hvorav 70 % får sine nyheter plukket opp av media.

Les mer på www.mynewsdesk.com/no