Mynewsday 2011- streamer live fra vårt newsroom

Blogginnlegg -

Mynewsday 2011- streamer live fra vårt newsroom

Da vår solen skinte på det sterkeste, bestemte Mynewsdesk i Sverige seg for å skape en dag som skulle lyse opp de triste høstdagene. En hel dag dedikert til den digitale- og sosiale verden. Vi ønsket å skape et arrangement med god gammeldags sosialisering, sjansen til å mingle og dele idéer med hverandre – og resultatet ble Mynewsday.

Mynewsday i Sverige braker løs fra 12 til 14. oktober i byene Stockholm, Malmö og Gøteborg. Vi tilbyr mange inspirerende og engasjerte foredragsholdere som, Joanne Jacobs, Adam Vincenzini og Anna Ålenius Mathson, som vil dele sine kunnskaper og entusiasme på emner fra markedsaktiviteter på YouTube til kommende trender innen PR, markedsføring og kommunikasjon. I tillegg vil Mynewsdesk presentere de nye funksjoner som vil komme på publiseringsplattformen.

Arrangementet er nå fullbooket, men takket være internett er fortsatt mulig å få med deg alt på vår live stream fra Mynewsdays newsroom. Har du problemer med å få det med deg den dagen, må du ikke bekymre deg, alt vil publiseres på det samme stedet dagen etter arrangementet. På det samme newsroom finner du også programet for dagen. Du kan også delta i diskusjoner og dialoger på Twitter – bare bruk hash tagen #mnday. I tillegg vil vi arrangere Mynewsday i København i 26.oktober, med mange spennende foredragsholder.

Husk å sjekk inn på Mynewsday newsroom den 14. oktober!

Du kan også lese gjesteblogginnlegg fra noen av foredragsholderne:

for Adam: http://blog.mynewsdesk.com/2011/09/30/five-youtube-videos-that-take-interactive-engagement-to-a-new-level/

for Joanne: http://blog.mynewsdesk.com/2011/09/16/marketing-and-social-media-what-should-you-be-measuring/

Om Mynewsdesk
Med rundt 5000 kunder og 77 000 brukere er Mynewsdesk Nordens ledende plattform for digital PR og kommunikasjon. Den skybaserte tjenesten omfatter nyhetsdistribusjon, medieovervåkning og analyseverktøy. Selskapet ble grunnlagt i Stockholm i 2003, og har siden 2008 vært eid av norske NHST Media Group AS.

Besøk www.mynewsdesk.com for mer informasjon.

Anna Wemming

Pressekontakt Head of Marketing Communications & Brand +46 (0)70-430 31 60