Mynewsdesk er stolt samarbeidspartner til årets Gasellekonferanser

Mynewsdesk er stolt samarbeidspartner til årets Gasellekonferanser

Når årets første Gasellekonferanse går av stabelen i Oslo på torsdag, er det med Mynewsdesk som en av samarbeidspartnerne.

Gasellekonferansene arrangeres av Dagens Næringsliv og skal arrangeres på seksten forskjellige steder over hele landet. På de landsomfattende konferansene vil de lokale gasellevinnerne bli kåret og presentert nærmere, i tillegg til foredrag fra næringslivstopper og gründere som vil fortelle om sine erfaringer i næringslivet.

Kriteriene for en gasellebedrift er:

• Levert godkjente regnskaper

• Minst doblet omsetningen over fire år

• Omsetning på over én million kroner første år

• Positivt samlet driftsresultat

• Unngått negativ vekst

• Vært aksjeselskap

– Vi er veldig fornøyde med å være en av samarbeidspartnerne til årets Gasellekonferanser. Gasellekonferansene er en viktig arena i norsk næringsliv som retter søkelyset mot dyktige og fremadstormende bedrifter som tør å satse. For oss er dette noe vi ønsker å identifisere oss med, samtidig som vi ønsker å bygge kjennskap og identitet utenfor Oslo sine grenser. Det var derfor naturlig for oss og gå inn som partner for årets konferanser, sier Country Manager i Mynewsdesk, Henriette Sveen.

Årets samarbeidspartnere til Gasellekonferansene er: DNB, PwC (hovedpartnere), Network Norway, De Historiske og Mynewsdesk. Se full oversikt over konferansene

I forbindelse med Gasellekonferansene holder Mynewsdesk i samarbeid med DNB og Network Norway et produktseminar med tittelen: Effektive løsninger for bedrifter i vekst. Påmelding gjøres i forbindelse med påmelding til selve gasellekonferansene.

Mynewsdesk – En effektiv måte å skape bevissthet og relasjoner på

Mynewsdesk hjelper virksomheter med å skape bevissthet, nå rett målgruppe og bygge sterke relasjoner. Vår smarte PR-plattform forenkler og effektiviserer publisering, distribusjon og måling av alt ditt PR- og kommunikasjonsarbeid – alt på ett og samme sted.

Ved å samle alt PR-arbeidet på ett sted gjør vi det enklere å bygge merkevaren og samtidig overvåke relevant media. Det hjelper virksomheter med å måle engasjement og gjennomslag over tid.

Mynewsdesk har 1,6 millioner unike besøkende hver måned og det publiseres 80.000 innlegg på vår plattform hvert år. I dag bruker 4000 virksomheter fra hele verden Mynewsdesks plattform for å forbedre sitt PR- og kommunikasjonsarbeid, hvorav 70 % får sine nyheter plukket opp av media.

Les mer på www.mynewsdesk.com/no