Slik lager du en PR-plan for vellykket markedsføring

Slik lager du en PR-plan for vellykket markedsføring

Den digitale utviklingen og innovative PR-plattformer gjør det nå mulig for mindre bedrifter å nå ut med budskapet sitt. I vår seneste guide How to create a PR plan går vi gjennom hvordan hvordan du kan jobbe med begrensede interne ressurser, men likevel lykkes med markedsføringsarbeidet ditt.

Uavhengig av bedriftens størrelse og markedsføringsbudsjett, er PR avgjørende for å skape lojale relasjoner med målgruppen. Veksten av digitale kanaler og sosiale medier har gitt alle virksomheter bedre muligheter for å oppnå oppmerksomhet. Samtidig er det flere aktører en noen gang som vil ha sin stemme hørt. I vår seneste guide How to create a PR plan, får du konkrete forslag på hvordan du skal gå frem for å lage en PR-plan som når hele veien frem til målgruppen.

Guiden inneholder blant annet:

• De fem spørsmålene du må stille deg for å bygge opp din PR-strategi
  • Viktigheten av at PR og annet markedsføringsarbeid jobber sammen
  • Hvordan bedrifter effektivt kan håndtere PR-arbeidet internt – med begrenset budsjett og begrensede ressurser

Klikk her for å laste ned guiden!

Mynewsdesk – En effektiv måte å skape bevissthet og relasjoner på

Mynewsdesk hjelper virksomheter med å skape bevissthet, nå rett målgruppe og bygge sterke relasjoner. Vår smarte PR-plattform forenkler og effektiviserer publisering, distribusjon og måling av alt ditt PR- og kommunikasjonsarbeid – alt på ett og samme sted.

Ved å samle alt PR-arbeidet på ett sted gjør vi det enklere å bygge merkevaren og samtidig overvåke relevant media. Det hjelper virksomheter med å måle engasjement og gjennomslag over tid.

Mynewsdesk har 1,6 millioner unike besøkende hver måned og det publiseres 80.000 innlegg på vår plattform hvert år. I dag bruker 4000 virksomheter fra hele verden Mynewsdesks plattform for å forbedre sitt PR- og kommunikasjonsarbeid, hvorav 70 % får sine nyheter plukket opp av media.

Les mer på www.mynewsdesk.com/no