Novembersølvmikken til Djuice

Radarparet Camilla Bjørnhaug og Preben Moan står bak TRYs kampanje for Djuice, som vinner den månedlige radioreklamekåringen Sølvmikken for november.

Det kan være dumt og ofte ganske så upassende å gå tom for mobildata, men det trenger du ikke bekymre deg for med Djuice-abonnement. Dette demonstreres med tre forskjellige dramatiseringer i TRYs radiokampanje for Djuice, som er laget i samarbeid med Verdens Sterkeste Mann.

Både vittig og relevant, mener juryen, som gir følgende begrunnelse:

«I en veldig jevn måned går førsteplassen til et knippe spotter som er basert på et stykke innsikt flere jurymedlemmer (dessverre) kjenner seg igjen i. Men gjenkjennbar reklame er bra, og når det i tillegg er vittig, relevant, velprodusert og underholdende så fortjener det plassen øverst på pallen denne gangen!»

Andreplassen denne måneden går til Antis kampanje for Jernia, mens McCanns kampanje for Stranda får tredjeplassen.

Hør vinnerspotene HER.

Sølvmikken er en utmerkelse som deles ut av P4 og Kreativt Forum hver måned. Formålet med prisene er å hedre og inspirere de reklameskaperne som utvikler årets beste radioreklamearbeider. Alle Sølvmikkvinnerne går videre til Gullmikken, radiobransjens årlige prisutdeling som arrangeres i oktober hvert år. Gullmikkens formål er å vise det beste av kreativ kommersiell radiokommunikasjon i Norge. Gullmikken skal bidra til å heve ambisjonsnivået og inspirere den enkelte utøver til kreativitet, kreativ problemløsning, nyskapning og fornyelse.

• Massemedia

• radio
  • lyden av norge
  • radio hele norge