Kari Stai aktuell med ny Jakob og Neikob-bok!

Kari Stai aktuell med ny Jakob og Neikob-bok!

Jakob og Neikob er tilbake! I Kari Stais fjerde bok, Jakob og Neikob Naboen, opplever dei to venene at ein heilt ny person flyttar inn ved sidan av dei. Jakob gler seg til naboskap og nabolag, medan Neikob uroar seg for nabobråk og nabokrangel. Men når naboen bankar på døra, blir både Jakob og Neikob litt redde og torer ikkje opne. For ein skal jo ikkje snakke med framande, eller? Tenk om det er eit monster eller ein tjuv!

«Slik Fosse har perfeksjonert gjentagelsens kunst for voksne, har Stai gjort det for lesere fra 2 til 100 år» Morgenbladet om Jakob og Neikob Naboen

Jakob og Neikob Naboen er ei varm og humoristisk biletbok med parallellar til vårt eige samfunn der framandfrykt og fordommar ikkje er uvanleg. Kari Stai har både skrive og illustrert boka.