Strandsiden legesenter - nytt legesenter for studenter!

Strandsiden legesenter - nytt legesenter for studenter!

Legene flytter til C. Sundts gate 51 og starter opp i flotte og helt nyoppussede lokaler.

Flere fastleger

Fra 1. januar starter også to nye leger, Marianne Schriwer og Pernille Schjøtt. Begge legene har god kapasitet til å ta imot nye pasienter på listene sine, og allerede fra 1. des 2021 kan du bytte fastlegen din til Marianne eller Pernille.

Fra 1. mars starter det enda en ny lege hos Strandsiden legesenter, og det er Sondre Hauge Rønning og det er mulig for å sette seg opp på liste hos ham fra 1.feb. 2022.

Bytt allerede nå

For å bytte fastlege logger du deg inn på Helsenorge.no og velger “bytt fastlege”, velg bydel (Bergenhus) og søk på navnet til fastlegen eller legekontor. Husk at du kan bytte fastlege inntil 2 ganger i året, og har du fastlege på hjemstedet ditt kan du bytte tilbake om du flytter til din opprinnelige kommune innen tre år.

Har du fastlege hos 7 Fjell legesenter / Legene på Høyden?

Dersom du allerede har fastlege hos 7 Fjell legesenter eller Legene på Høyden trenger du ikke å foreta deg noe, din plass flyttes automatisk videre til Strandsiden legesenter.

Les mer om Strandsiden legesenter.