Strong & Flexible

SATS' høstnyhet – Strong & Flexible

Nå presenterer SATS høstens store treningsnyhet, Strong & Flexible. Timen lanseres i august på utvalgte SATS-sentre, og er et resultat av SATS Innovation Lab 2018.

26. august er det premiere på høstens store treningsnyhet på SATS. Gruppetreningstimen Strong & Flexible består av ulike øvelser som utfordrer styrke, balanse, fleksibilitet og smidighet, kun ved hjelp av egen kroppsvekt.

Strong & Flexible er et resultat av SATS' årlige innovasjonsprosess, SATS Innovation Lab. Der kan ansatte i SATS, medlemmer og eksterne innovatører kan presentere ideer til nye treningsopplegg og gruppetimer. I 2018 ble ideen om Strong & Flexible presentert, og nå får den en plass på gruppetimeplanen.

-Det store engasjementet vi ser blant medarbeidere og medlemmer er noe vi vil ta vare på. SATS vil presentere treningsnyheter som er tråd med det medlemmene etterspør, og trendene ellers i verden. Strong & Flexible møter etterspørselen fra medlemmer som vil trene variert og effektivt ved å kombinere ulike typer trening i én og samme gruppetime. Det blir et fantastisk tilskudd til våre nåværende gruppetreningstimer, sier Alexander Brochmann Myers, Product Director hos SATS.

I forbindelse med lansering av den nye gruppetreningstimen, involverte SATS ca, 1 500 medlemmer i å bestemme navnet på timen. Navnet som vant, «Strong & Flexible», fikk over 50 % av stemmene. Hvis du vil ha mer informasjon om den nye gruppetimen, kan du lese her.

SATS Innovation Lab blir i 2019 gjennomført mellom den 19. september og 11. oktober i København, Stockholm, Helsingfors og Oslo. Her vil treningsnyhetene for de kommende årene besluttes. SATS presenterer treningsnyheter tre ganger i året, i januar, april og august.

Hvis du vil ha mer informasjon, kontakt:
Malin Selander, Head of Communication & PR, SATS
malin.selander@sats.se +46 (0)70 4264006