SATS vokser med nytt senter i Bergen

SATS vokser med nytt senter i Bergen

SATS har en betydelig vekstambisjon og ønsker å gi flere mulighet til morsom og effektiv trening. Våren 2022 åpner SATS Oasen i Fyllingsdalen og blir med det SATS 11. treningssenter i Bergen.

- I SATS vil vi inspirere alle til å leve mer aktive liv, og en viktig faktor for å opprettholde gode treningsvaner er nettopp nærheten til et treningssenter. Vi er derfor utrolig stolte over å nå kunne åpne enda et helt nytt treningssenter på Oasen kjøpesenter i Bergen, sier Wenche Evertsen Country Manager i SATS Norge.

SATS har allerede Bergens bredest utvalg innen trening med 10 treningssentre, SATS Oasen blir vårt 11. senter og dermed vil treningsglade Bergensere få et enda bedre tilbud. Vårt nye senter blir ca 1700 kvadratmeter stort, og vil tilby et bredt utvalg av SATS’ beste produkter, herunder en stor gruppetreningssal, en løpesal med Indoor Running, trening med personlig trener, en stor apparatpark og masse funksjonelt utstyr.

- I SATS brenner vi for å hjelpe medlemmene våre til å nå treningsmålene sine, uansett hvilket mål eller utgangspunkt de har. SATS Oasen vil utvilsomt bidra til at flere kan leve sunnere og mer aktive liv, avslutter Evensen.

-Vi er veldig glade for å få SATS til Oasen. Dette er en stor og profesjonell helseaktør, som mange mennesker i Fyllingsdalen kommer til å ha glede av. SATS bidrar til at senteret får en enda bedre miks av helse, tjenester og handel, sier Erik Mørk, senterleder på Oasen