Suksessfull gjenåpning og økning av medlemsbasen

Suksessfull gjenåpning og økning av medlemsbasen

SATS presenterte i dag sin kvartalsrapport for andre kvartal 2021. I dette kvartalet har vi igjen kunnet åpne alle våre treningssentre i Norden, og ønske gamle og nye medlemmer velkommen tilbake.

I slutten av mai hadde igjen SATS alle sine sentre åpne i Norden. Gjenåpningen har gått svært bra, og man har sett at eksisterende medlemmer har kommet tilbake til treningssentrene. Antall senterbesøk siden gjenåpning har vært på samme nivå som ved gjenåpning i fjor, til tross for at bransjen fortsatt er underlagt restriksjoner og kapasitetsbegrensninger. Vi ser også en økning i medlemsbasen over det som er normalt på denne tiden av året.

- Vi er glade for å se at medlemmene våre er ivrige etter å komme tilbake til treningssentrene våre, og at de kommer sterke tilbake enn ved gjenåpning i fjor. Det har også vært fantastisk å ønske 8500 kolleger tilbake på jobb, nå når vi har åpnet sentrene igjen. Gjenåpningen har vært en suksess og vi har også økt medlemsbasen med nye medlemmer. Megatrenden rundt helse og velvære er sterk, så derfor fokuserer vi på å investere i vekst, sier Sondre Gravir, CEO i SATS

Børsmelding og kvartalsrapport er tilgjengelig på www.satsgroup.com