Pressemelding -

Hyggelig innredning til hytta på fjellet: Få inspirasjon og gode ideer til innredningen på fjellhytta

Hytta på fjellet skal være et hyggelig sted hvor det er plass til å nyte hverandres selskap og slappe av. Derfor er det viktig hvordan du velger å innrede hytta. Det du bør fokusere mest på er at innredning skal være praktisk i forhold til dine og din families spesifikke behov. Men ikke glem hyggen. Hytta blir ditt maksimale fristed når den både er hyggelig og har praktisk hytteinnredning.

Med dette vedlegget gir vi deg ideer og inspirasjon til hytteinteriør, slik at du kan innrede de forskjellige rommene både praktisk, lekkert og hyggelig.

Innred praktisk etter dine behov

For at du skal finne din ideelle innredning til hytta, må du først tenke gjennom hvilke behov og ønsker du har for de forskjellige rommene. I så måte er kjøkkenet et av de viktigste rommene du må ta stilling til, fordi det skal inneholde alle de elementene du har bruk for når du er på ferie på hytta.

Men når du først er i gang med den praktiske delen av innredningen, bør du samtidig også tenke over hvordan du kan gjøre det hyggelige og skape familiære rammer. Sørg eksempelvis for at det er plass til at flere kan lage mat sammen på kjøkkenet, og at det også blir en god spiseplass hvor det er mulighet for å ha det hyggelig, spille spill og spise god mat sammen.

Hos Schmidt har vi mange års erfaring med kjøkkeninnredning for hytter, og vi skreddersyr ditt nye kjøkken etter dine drømmer og behov. Du behøver derfor ikke bekymre deg for om det over hodet er mulig å finne den rette løsningen til akkurat din hytte. Er du nysgjerrig på de forskjellige løsningene våre, kan du hente inspirasjon og lese mye mer om våre kjøkkenløsninger her.

Skap et hyggelig fristed

Når du har fått den praktiske delen av din hytteinnredning på plass, er det viktig å også ha fokus på at det skal være hyggelig. Det skal være plass til å slappe av og rom for gode opplevelser med familie og venner, og baderomsinnredningen på hytta bør kunne by på trivsel og velvære. Hvis det er plass til et stort spisebord på kjøkkenet eller i stuen, så er det klart å foretrekke – både så det kan komme mange på besøk, og slik at det er plass til at dere kan hygge dere med å for eksempel tegne eller spille brettspill.

Sørg også for å innrede stuen med komfortable møbler hvor det er plass til alle på én gang. Da er det viktig med gode sofaer og lenestoler som du og dine gjester kan kose dere i når dere trenger å slappe litt av Til innredningen av hytta på fjellet er det dessuten en god idé å finne noen gode hyller og oppbevaringsmøbler til bøker og spill. Et godt utvalg av den slags kommer spesielt godt med på dager hvor været er ekstra dårlig. Til det kan du finne inspirasjon til innredning av både små og store hytter i vårt utvalg av hyllesystemer.

Hent inspirasjon i våre kataloger

Det kan være vanskelig å forestille seg den ideelle hytteinnredningen, hvis du bare går rundt med forskjellige tanker om innredningen inni ditt eget hode. Gå heller på oppdagelsesferd i våre kataloger. Der kan du hente inspirasjon til innredning av liten hytte, stor hytte, hytte på fjellet eller hytte ved sjøen, og se eksempler på innredningsløsninger med forskjellige farger og materialer.

La deg inspirere av våre kataloger og bli klokere på hvilke materialer, elementer og farger du ønsker på hytta. Det er viktig at du tar deg god tid innredningen, slik at du får skapt et hyggelig hytteinteriør på fjellet hvor du og din familie kan ha mange herlige opplevelser sammen.

• Livsstil, mote, fritid

• klassiskkjøkken
  • kjøkkeninnredning
  • kjøkkeninspirasjon
  • fjellhytta
  • kjøkken

Hos Schmidt Kjøkken, skaper vi de beste forutsetninger for deg som ønsker å skreddersy et personlig kjøkken, bad, soverom eller annet interiør for ditt hjem fra topp til bunn - uten at det går utover kvalitet, funksjonalitet og personlig stil.

Vi har et bredt spekter av både klassiske og moderne løsninger, og et bredt spekter av farger og forskjellige typer overflatematerialer som fritt kan kombineres på kryss og tvers. Hos Schmidt er det en garanti for kvalitet - 10 års full garanti på elementer og 25 års garanti på skuffer, uttrekkselementer og hengsler.

Schmidt ble stiftet i 1934 og er en del av den franske gruppen Groupe Schmidt, en av Europas ledende produsenter av møbler til kjøkken, bad, garderobe og interiørløsninger. Schmidt Groupe sysselsetter mer enn 1500 ansatte og har tredelt sertifisert produksjon innen kvalitet, miljø, helse og sikkerhet. Utvalget handles over hele verden gjennom 718 eksklusive Schmidt butikker. Schmidt Nordic selger og markedsfører Schmidt i Skandinavia.

Se mer på www.schmidt-koekken.dkwww.schmidt-kjokken.no