Lite kjøkken

Innredning av små kjøkken

Du trenger ikke nødvendigvis å ha et stort rom for å ha god plass på kjøkkenet. Et lite kjøkken på et begrenset areal kan også fungere godt hvis den plassen man har tilgjengelig er fullt utnyttet. Hos Schmidt tilbyr vi kjøkkenløsninger for små kjøkken som sikrer maksimal utnyttelse av den plassen som er tilgjengelig, god oversikt og med løsninger som letter arbeidet på kjøkkenet.

Få inspirasjon til innredningen av et lite kjøkken

Vi har mange års erfaring med å hjelpe våre kunder til å innrette kjøkken som passer perfekt inn i hjemmet. Vi vil gjerne sørge for at det kjøkkenet du velger hos oss passer inn i stilen til huset, og i tillegg produserer vi kjøkkeninnredninger etter dine mål, som gjør at de passer perfekt inn der hvor det er tenkt, helt ned til minste detalj

Her er to eksempler på noen av våre små modeller som kan gi inspirasjon til hvordan man skal innrede et lite kjøkken, så det både blir smart og funksjonelt:

Modeller: PORTLAND OG ARCOS & LOFT

Portland er et lite kjøkken med store oppbevaringsmuligheter. Her brukes plassen ned til minste detalj med praktiske skapvegger hvor det er gjort plass til både hyller og skuffer. En annen praktisk detalj i dette minikjøkkenet er uttrekksplaten som utvider plassen til matlaging og som kan skyves inn igjen etter bruk slik at den ikke er i veien.

Arcos er et annet lite kjøkken som er skreddersydd og spesialtilpasset ned til hver millimeter og som skjuler mange smarte hemmeligheter. I dette spesialbygde kjøkkenet er det ekstra dype skap og skuffer som inneholder mange skjulte oppbevaringsmuligheter. Det gir deg muligheten for å ha mange kjøkkenredskaper, stell og annet kjøkkenutstyr uten at kjøkkenet ser rotete ut.

Praktiske kjøkkenløsninger for små kjøkken

Hvis du bor i en leilighet eller en mindre bolig, er det kanskje ikke all verdens plass til kjøkkenet. Når det er et begrenset antall kvadratmeter tilgjengelig, men når du fremdeles har behov for gode oppbevaringsmuligheter, gjelder det å vite hvordan man utnytter plassen best. Derfor er praktiske løsninger viktige når du skal velge en kjøkkeninnredning som skal passe i et minikjøkken.

Hos Schmidt bryr vi oss om detaljene. Når vi skal planlegge kjøkkeninnredninger for små kjøkken, legger vi vekt på å skape plass og gi oversikt ved å gjøre det mulig å skjule kjøkkenmaskiner, strømforsyninger og andre nødvendige elementer. I tillegg tilbyr vi mange smarte løsninger for skreddersydd oppbevaring som fremmer arbeidsflyten i kjøkkenet for deg og din familie.

• kjøkkeninnredning
  • innredning kjøkken
  • kjøkkeninnredning hytte
  • kjøkken
  • innrede kjøkken
  • kjøkken interiør inspirasjon

Historien om Schmidt Køkkener er historien om en mand og hans ønske om at tilbyde solid kvalitet til private hjem. Det er historien om hvordan dette ønske og måden at drive forretning på, er gået i arv til generationer, med den intention at optimere processen, dels for at tage hensyn til miljøet og dels for fortsat at være den foretrukne leverandør af nye køkkener, badeværelser og unikke indretningsløsninger.