Blogginnlegg -

Hva tenker butikkene selv om emballasjens rolle i markedsmiksen?

I forbindelse med arbeidet med årets hovedkatalog snakket vi med flere av våre kunder om emballasjens rolle i markedsføringen av deres butikk. Her ser dere konseptemballasjen til tre av våre kunder VITA, Wyfee og Zgander, og kan lese hva de selv tenker om emballasjens rolle i markedsmiksen.

Vi er opptatt av at VITAs poser og gavepapir underbygger VITAs profil, sier Mona Grønli i VITA. I vår nye VITA butikk, som har en litt mer eksklusiv profil enn de vanlige VITA butikkene, har vi valgt en lekker luxpose og matchende gavepapir – nettopp for å underbygge følelsen av eksklusivitet.

Wyfee var i fjor høst en nystartet kjede, og emballasjen hadde derfor en viktig rolle i markedsføringen av kjeden, sier Mona Svingen i Wyfee. Med spesialdesignede kvalitetsposer er våre kunder med på å spre kjennskapen til kjeden, og med en lekker gaveinnpakning når budskapet helt hjem til mottakerne av gaver fra våre butikker.

Eksklusive poser og gavepapir er med på å underbygge merkevaren Zgander, sier Daniel Zganjar, i zgander. For oss har det vært viktig å få akkurat den luxposen vi ville ha, og at vår samarbeidspartner har gavepapirkolleksjoner av høy kvalitet så vi hele tiden kan fornye oss og finne nye og trendy gavepapir og bånd som passer inn i vårt konsept.

Ønsker du mer informasjon, ta kontakt med Tone i Serviteur på tel 22 80 11 22!

• Detaljhandel

• konseptemballasje