Trysil best igjen

Trysil best igjen

For tredje året på rad er Trysil kåret til Norges beste skisted under World Ski Awards-gallaen i Kitzbühel i Østerrike.

Trysil er stemt fram av skiturister, reisejournalister og reiseagenter fra hele verden. Prisutdelingen fant sted på fasjonable A-Rosa Hotell i Kitzbühel på lørdag.

Destinasjonssjef, Bo Halvardsson, i SkiStar Trysil, var på plass og mottok prisen. At Trysil vinner synes han er en fin bekreftelse på at det de gjør holder høy standard.

- Målet vårt er hele tiden å lage gode skiopplevelser for våre gjester. Å bli kåret til Norges beste skisted for tredje året viser at vi gjør mye riktig, sier Halvardsson, som legger til at dette er en internasjonal pris som får mye oppmerksomhet nedover i Europa.

- Den store interessen styrker Trysils posisjon, og prisen er viktig i jobben vi gjør i våre utenlandske markeder, mener han.

Norges største skisted holder nå på å forberede sesongstarten.
- I Trysil åpner vi de første bakkene nå på fredag, og det skal bli godt å komme i gang med sesongen, sier Halvardsson fornøyd.

Vedlagte bilder er til fri bruk i omtale av Trysil

Bo Halvardsson, destinasjonssjef i SkiStar Trysil
Mobil: (+46) 70 640 02 89
Mail: bh@skistar.com