Smegs nye serie av kaffemaskiner

Kaffe er en sanseopplevelse som ikke lenger bare kan nytes på kafé: Nå kan du lage friskbrygget og aromatisk kaffe hjemme med Smegs nye serie av automatiske kaffemaskiner. BCC01 og BCC02, Smegs automatiske kaffemaskiner er kompakte og har et nytt og elegant design. De har myke linjer og glatte profiler som står i kontrast til frontpanelet av børstet aluminium. De fås i matt svart, hvit, rød og taupe, og både fargene og det nye designet vil passe sømløst inn på ethvert kjøkken.

Rask og enkel å bruke. Bare fyll beholderen med favorittkaffebønnene og velg ønsket alternativ på den intuitive ettrykksmenyen. Få sekunder etter er kaffen ferdig takket være oppvarmingssystemet med termoblokk. Med Smeg får du en kaffeopplevelse tilpasset deg. BCC01 er perfekt for de som liker svart kaffe – espresso, americano eller ristretto. BCC02 har en melkesteamerfunksjon som er perfekt til latte, cappuccino, latte macchiato og flat whites samt espresso, americano eller ristretto. Takket være den justerbare koppholderen kan du nyte kaffen i din favorittkopp. BCC01 og BCC02 er også enkle å vedlikeholde – de har en avtakbar bryggerenhet og beholder som gjør det enkelt å rengjøre maskinen. Det at det brukes kaffebønner og at de kvernes der og da, gjør også at du unngår kapsler, noe som minimerer avfall.

Vekk opp sansene med nykvernet kaffe fra Smegs automatiske kaffemaskiner! BCC01 og BCC02 lager ikke bare fantastisk kaffe, de inneholder varig teknologi integrert i Smegs vakre signaturdesign i 50-tallsstil. Et must for ethvert kjøkken.

• Bedrifter, allment

• produktnyheter
  • kjøkkenapparater

SMEG ble grunnlagt av Vittorio Bertazzoni fra Guastalla, et tettsted ved Reggio Emilia nord i Italia, og er i dag et av landets ledende produsenter av husholdningsapparater.

Smegs produkter har i mer enn 60 år blitt betraktet som smakfulle og elegante løsninger i moderne husholdninger takket være selskapets samarbeid med verdenskjente arkitekter.

Ikke bare har Smeg en unik profil innen husholdningsapparater, de er også kjent innen profesjonelle forretningssektorer.Divisjonene Foodservice og Instruments har spesialisert seg på henholdsvis storkjøkken-/catering-utstyr og elektromedisinske instrumenter.

Smeg-gruppen er, takket være en bedriftskultur som legger maksimalt fokus på produktkvalitet, teknologi og design, kjent over hele verden som en av de viktigste representantene for italienskprodusert kvalitet.

Jenny Grahm

Pressekontakt Pressekontakt Smeg Norge +4745602727