For Max (10 år) ble det full klaff på SNØ

Blogginnlegg -

Vårt mest observante og løsningsorienterte medlem Max (10)

10 år gamle Max er nok vårt mest observante og løsningsorienterte medlem. Han liker at ting er på stell og at de er logiske.

For 3 år siden fikk han diagnosen Asperger. Mamma Trude forteller om en hverdag preget av å føle seg utenfor. Max er utrolig smart og kreativ, men har likevel liten tro på egen fremtid fordi han ikke har mestret det som har vært forventet av han på skolen. De siste 4 årene har han vært mer hjemme enn på skolen.

Men på SNØ var det full klaff for Max. Han liker at det finnes et kontrollert område hvor han kan kjøre slalåm hele året. Det er derfor ekstra tungt med stengte dører, når vi vet hvor viktig det kan være for de som ikke finner mestringsgleden på de tradisjonelle arenaene.

Vi er veldig glade for den fine dagen vi fikk sammen da vi filmet denne episoden. Vi savner deg, Max. Du er en viktig del av vårt SNØ-fellesskap ❤️

SNØ Oslo AS pressetjeneste

Pressekontakt +4791631490

Verdens råeste helårsarena for snøopplevelser!

Kun 15 minutter fra Oslo sentrum og verdens eneste som forener langrenn, alpint, snowboard, freeski og isklatring under samme tak. Tre nedfarter med ulik vanskelighetsgrad, en park med rails og big jump, en 1 km lang langrennsløype, et nybegynnerområde og en av verdens høyeste innendørs isklatrevegger. Vegg-i-vegg med løypene finner du utstyrsleie og en rekke restaurant- og servicetilbud.
 SNØ er en del av Snøbyen som utvikler og eier av området og er eiet av Selvaag, Canica, OPF/LKP,
Baumann og Malling.

SNØ Oslo AS