SNØ åpner dørene igjen 20. juni

(Lørenskog 11. juni 2021) SNØ Oslo AS får endelig åpne dørene for gjestene sine etter å ha vært nedstengt siden 12. november i fjor.

Fredag 11. juni presenterte Lørenskog kommune nye koronalettelser, og helårsarenaen kan nå endelig åpne dørene igjen for allmennheten. Vinteren har delvis vært preget av full nedstengning. Til tider har SNØ kunne holde åpnet for aktive utøvere og organisert aktivitet for barn og unge under 20 år, men mannen i gata har måtte vente helt til nå.

- Vi er ekstremt lettet over at vi endelig får åpne dørene igjen. Det har vært en tung koronatid for oss på SNØ, men nå ser vi frem imot en sommer full av spennende aktiviteter med snø- og skiglade mennesker på besøk, sier Kommersiell Direktør, Ole Christian Mork.

SNØ åpner igjen med strenge retningslinjer for å sikre gjestene et trygt besøk. Smitteverntiltakene er på plass og det vil være antallsbegrensninger både på bygget og i skiheisen, samt regler om avstand.

• Ferie

• langrenn
  • snowboard
  • gjenåpning
  • snøbyen
  • livsstil
  • covid-19
  • lørenskog
  • korona
  • skihall

• Østfold

Kun 15 minutter fra Oslo sentrum og verdens eneste som forener langrenn, alpint, snowboard, freeski og isklatring under samme tak. Tre nedfarter med ulik vanskelighetsgrad, en park med rails og big jump, en 1 km lang langrennsløype, et nybegynnerområde og en av verdens høyeste innendørs isklatrevegger. Vegg-i-vegg med løypene finner du utstyrsleie og en rekke restaurant- og servicetilbud.
 SNØ er en del av Snøbyen som utvikler og eier av området og er eiet av Selvaag, Canica, OPF/LKP,
Baumann og Malling.