Vi gjentar suksessen, høstens råeste sportsmesse på SNØ!

Fra 22. til 24. september arrangeres høstens råeste sportsmesse på SNØ. På Explore SNØ vil det være en unik mulighet for alle besøkende å sikre seg kvalitetsvarer fra kjente merkevarer til utrolige priser. I tillegg arrangeres det masse andre spennende aktiviteter på SNØ denne helgen.

I forbindelse med Explore SNØ inviterer også Igloo Innovation til Sportsindustri-konferansen. En konferanse for alle aktører innen norsk sports industri, der tematikken er bærekraft. Det vil bli oppdatering, utvikling og deling av erfaringer innen bærekraftsområdet. Konferansen avholdes fredag 22. september 09:00-13:00 hos Thon hotel Snø.

- Fjoråret var en stor suksess med hele 13000 besøkende i løpet av helgen. Vi har fått strålende tilbakemeldinger, og gleder oss stort til å arrangere dette igjen i år, sier Ole Christian Mork, kommersiell direktør på SNØ.

Explore SNØ er et samarbeid mellom SNØ, Sport 1 Snø, Igloo Innovation, Atomic og Swix. Her finner du kjente merkevarer som Oakley, Sweet Protection, HOKA, Löplabbet, Mammut, Head, Fischer, Madshus, Völkl, Rossignol, Ulvang, Bergans of Norway, Helsport, Level, POC, ToKo, Lundhags og mange flere.

Åpningstider:

Fredag 22. september: kl. 12:00-20:00
Lørdag 23. september: kl. 10:00-17:00
Søndag 24. september: kl. 10:00-17:00

Hva:

• Salgsmesse med kvalitetsvarer fra kjente merkevarer opp til 75% rabatt.
  • Vareprøvesalg fra kjente merkevarer.
  • Test isklatring for første gang! Drop-in isklatring mellom 15:30-17:30 lørdag og søndag.
  • Skiutleie til 50,- for alle barn.
  • 40% på drop-in PT-timer lørdag og søndag.
  • 40% på SNØpass hele helgen.
  • Ski og snowboard instruksjon med SNØ.
  • Swix hill climb: bakkeløp med masse fine premier.
  • Mulighet til å delta på Sportsindustri-konferansen i regi av Igloo Innovation og aktørene i Snøbyen. Tematikken er bærekraft og konferansen avholdes fredag 22. september 09:00-13:00 hos Thon hotel Snø.

• Ferie

• snø
  • alpint
  • ski
  • skihall
  • snowboard
  • sportsmesse
  • helse
  • livsstil
  • langrenn
  • snøbyen

• Østfold

Kun 15 minutter fra Oslo sentrum og verdens eneste som forener langrenn, alpint, snowboard, freeski og isklatring under samme tak. Tre nedfarter med ulik vanskelighetsgrad, en park med rails og hopp, en 1 km lang langrennsløype, et nybegynnerområde og en av verdens høyeste innendørs isklatrevegger. Vegg-i-vegg med løypene finner du utstyrsleie og en rekke restaurant- og servicetilbud.
 SNØ er en del av Snøbyen som utvikler og eier av området og er eiet av Selvaag, Canica, OPF/LKP,
Baumann og Malling.

SNØ Oslo AS pressetjeneste