Årets harde pakker fra Sony

Ny 1000X-serie hodetelefoner

Skal du kjøpe julegave til en du vet setter pris på god lyd, eller som reiser mye i hverdagen? De trådløse hodetelefonene fra Sonys nye 1000X-familie har høy lydkvalitet og bransjeledende støyreduksjon. Du kan velge mellom de klassiske hodetelefonene, ørepropper med bøyle, eller helt trådløse ørepropper.

WH-1000XM2 kommer med adaptiv lyttekontroll som justerer omgivelseslyd automatisk til hvilken aktivitet du bedriver – om du er på reise, til fots eller om du sitter stille og venter. Denne modellen kommer i tillegg med glimrende støyreduksjon og trykk-sensorer som optimaliserer lyden etter lufttrykket - ideelt for en som reiser mye med fly.

Pris: 4000 NOK

Et annet alternativ kan være de nye WI-1000X med bøyle rundt nakken. Denne modellen er også utstyrt med trykkoptimalisert støyreduksjon, og fungerer godt for den praktiske pendleren som liker å lytte i stillhet på reisen. Pris: 3200 NOK

For pendleren finnes det også flere godbiter som kan ligge under treet i år. Ønsker man å gå for det minimalistiske, kan de nye proppene WF-1000X være rett vei å gå. Dette er ørepropper helt fri for ledninger, og som passer perfekt i ørene med den beste støyreduserende teknologien på markedet. Pris: 2500 NOK

RX0-kamera

Byr julen på eksotiske eventyr? Det nye kameraet fra Sony, RX0, er perfekt for spenningssøkere og kan dokumentere actionfylte øyeblikk i alle slags værforhold. Det unike kameraet kombinerer god bildekvalitet med avanserte foto- og videomuligheter.Kameraet fungerer godt i alle værforhold, være seg i regn, under vann, i sand eller i støvete omgivelser. Med en vekt på kun 110 gram er RX0 godt egnet for all form for reising. Miniatyrstørrelsen på kameraet gjør også at du kan plassere det inni juletreet og filme reaksjonene når pakkene åpnes. Pris: 8400 NOK

Hodetelefoner i H.ear- serien

For de mer trendbevisste, kan en av modellene fra Sonys h.ear-serie hodetelefoner passe godt som årets julegave. De tre ulike modellene er tilgjengelige i farger som passer livsstilen til den musikkglade og stilsikre millenniums-generasjonen.

Med støykansellering og berøringskontroll er de trådløse WH-H900N utstyrt med god lydkvalitet og 28 timers lyttetid. Hodetelefonene er enkle å reise rundt med, og kan lett legges sammen når de ikke er i bruk. Pris: 3300 NOK

H.ear-serien byr i tillegg på en mindre versjon. Med et stilig design, kommer også WH-H800 i harmoniske farger. Med høyoppløselig lyd vil disse trendy hodetelefonene passe perfekt for den yngre generasjonen som er mye på farten. Pris: 2300 NOK

Til slutt kommer også h.ear-serien med en bøyleutgave for den aktive pendleren: WI-H700. Den praktiske og innovative nakkebøylen gjør det mulig å lytte til god musikk i beste kvalitet på reisen. Pris: 2000 NOK.

OLED a1 TV

For deg som har et litt større budsjett for julehandelen, og vil imponere skikkelig kan tiden være inne for å investere i en ny TV. Med en gnistrende bildekvalitet og lyd som er forankret i selve skjermen, vil 4K OLED A1 ta pusten fra enhver film- og TV-entusiast. En blanding av stilfullt design og alarmerende god bildekvalitet gjør denne TV-skjermen definitivt verdt pengene. Veiledende pris fra: 28000 NOK(55”)

Trådløse høyttalere i XB-serien

For de som planlegger en skikkelig nyttårsfest vil Sonys nye tilskudd til Ekstra Bass-serien være et knallkjøp. Med høy og god lyd, innebygget batteri med lang levetid og et lys-show som matcher musikken er den bærbare høyttaleren GTK-XB60 akkurat det du trenger for en god fest. Ønsker du at bassen vibrerer enda mer hos festdeltakerne, er det mulig å kjøpe storebroren GTK-XB90.

Pris: GTK-XB60: 3400 NOK

Pris: GTK-XB90: 4700 NOK

For den som ønsker å reise enda lenger med musikken, er SRS-XB30 et godt alternativ. Den er kompakt og trådløs, så den er enkel å ta med seg på farten. Takket være den lange batterilevetiden og det vanntette designet kan man ta den med seg hvor som helst.

Pris: 1700 NOK

Kompakt systemkamera: A6500

Høytiden må dokumenteres, og det speilløse, kompakte systemkameraet A6500 kan med sin raske og nøyaktige autofokus fange juleminnene på 0,05 sekunder med strøken bildekvalitet. Det allsidige kameraet fungerer så godt til alle situasjoner at du aldri trenger å gå glipp av et øyeblikk.

Pris: 17000 NOK

Sony er en ledende produsent av lyd-, video-, foto-, spill-, kommunikasjons- og informasjonsteknologiske produkter for forbruker- og proffmarkedet. Med sine virksomheter innen musikk, bilder, dataunderholdning og online, er Sony unikt posisjonert til å være det ledende elektronikk- og underholdningsselskapet i verden. Sony registrerte en årlig omsetning på ca. 76 milliarder dollar for regnskapsåret som endte 31. mars 2017. For mer informasjon om Sony, vennligst besøk www.sony.net