​Pris og tilgjengelighet for BRAVIA OLED AF8

Sony BRAVIA 4K HDR OLED AF8 kommer i salg i slutten av april, 2018. Den nye Sony-TV-en byr på en førsteklasses 4K-opplevelse; Med over åtte millioner selv-belysende piksler, sørger Sony BRAVIA 4K HDR OLED AF8 for sylskarpe detaljer og utsøkt bildekvalitet – mer enn fire ganger så detaljrike bilder som ved Full HD-kvalitet. Sonys unike Acoustic Surface-teknologi serverer lyd direkte fra selve TV-skjermen, noe som gir en enda mer altoppslukende seeropplevelse. AF8 har i tillegg støtte for både stemmestyring og Android TV™.

For mer informasjon, besøk www.sony.no

Veiledende priser vil ligge på NOK 28.000,- (55") og NOK 38.000,- (65"), og den nye TV-modellen fra Sony kommer i salg i slutten av april.

• tv

Sony er en ledende produsent av lyd-, video-, foto-, spill-, kommunikasjons- og informasjonsteknologiske produkter for forbruker- og proffmarkedet. Med sine virksomheter innen musikk, bilder, dataunderholdning og online, er Sony unikt posisjonert til å være det ledende elektronikk- og underholdningsselskapet i verden. Sony registrerte en årlig omsetning på ca. 76 milliarder dollar for regnskapsåret som endte 31. mars 2017. For mer informasjon om Sony, vennligst besøk www.sony.net