Her er Sony-produktene som får deg i festivalstemning

Sommeren står for tur og vi har mye fint vær i vente. Det kan bare bety én ting: tid for festivaler, uteaktiviteter, fest i parken og på stranden.

Ta med deg festen overalt med EXTRA BASS partyhøyttalere

For en fest på stranden eller vorspiel før festivalen; Kom i stemning med Sony EXTRA BASS Bluetooth høyttalere! SRS-XB21, SRS-XB31 og SRS-XB41 er ideelle for musikkelskere. Disse trådløse høyttalere har lang batterilevetid, DJ-funksjoner og produserer kraftig lyd. Takket være LIVE SOUND skapes en naturlig lyd som gir deg følelsen av at du faktisk er tilstede på en festival. Disse modellene er også utstyrt med stilige discolys som blinker synkronisert med rytmen. Det er selvfølgelig mulig å slå av lysene hvis det er ønskelig.

XB21 og XB31 er tilgjengelig i fargene rød, gul, blå, hvit og svart.
XB41 er tilgjengelig i fargene rød, blå, hvit og svart.

Veiledende utsalgspris: 1 250 kr. (XB21), 1 700 kr. (XB31), 2 400 kr. (XB41)

Fred og ro dagen derpå med en støyreduserende hodetelefon

Etter en fest med mye støy er det godt med total avslapning. Det får du med WH-1000XM2. Disse støyreduserende hodetelefonene blokkerer effektiv støy fra omgivelsene, takket være den beste støyreduksjonsteknologien på markedet, i tillegg til sin smarte Ambient Sound-funksjon. Støyreduksjonen kan du tilpasse etter eget behov. Ved å plassere håndflaten på utsiden av 1000XM2s øreklokke, kan du midlertidig deaktivere støykanselleringen. På denne måten er det mulig å føre en kort samtale eller lytte til en beskjed uten å måtte ta av seg hodetelefonene.

Foruten komfort og en trådløs batterilevetid på 30 timer, har disse hodetelefonene en hurtigladingsfunksjon – slik at du kan nyte 70 minutter med musikk etter bare 10 minutters lading. WH-1000XM2 er derfor ideell å ta med på festival hvis du skulle trenge et øyeblikk med hvile og ro i teltet.

Tilgjengelig i fargene gull og svart.

Veiledende utsalgspris: 4 000 kr.

Løft nachspielet til et høyere nivå med Sonys High Power Audio-system

Fullfør festivalen i stil med et skikkelig nachspiel. Takket være High Power Audio-systemet, kan du arrangere den ultimate festen eller nachspielet hvor som helst. MHC-V41D, MHC-V71D og MHC-V81D kan skilte med ekstra kraftig lyd og flere morsomme DJ-funksjoner. Disse alt-i-ett party-systemene er enkle å transportere og tar liten plass. EXTRA BASS garanterer dyp bass og en intens festivalopplevelse.

Veiledende utsalgspris: 3 900 kr. (MHC-V41D), 5 800 kr. (MHC-V71D), 6 700 kr. (MHC-V81D)

Den ultimate party-høyttaleren

Med dette kraftige High Power Audio-systemet tar du festivalen med deg hjem. MHC-V90DW er stor i størrelsen, leverer meget kraftig lyd og morsomme DJ-funksjoner. Den innebygde belysningen skaper en ekte klubb-atmosfære slik at du blir festens midtpunkt! Den fargerike festbelysningen projiserer mønstre på veggen, mens lampene i høyttalerne lyser. Dette alt-i-ett partysystemet er samtidig enkelt å frakte eller flytte, takket være innebygde hjul.

Få energien tilbake med trådløse treningsørepropper

Skulle du kjenne på kroppen at den trenger en treningsøkt etter all festingen, så er SP700N den ideelle treningspartneren. Disse trådløse treningsøreproppene med støyreduksjon gjør at du får mest mulig ut av treningen. Støyreduksjonen stenger alle forstyrrelser ute, slik at du kan holde fokus på økten. Ønsker du derimot å høre på musikk, men likevel høre omgivelsene, kan du skru på modusen for omgivelseslyd. Det kan for eksempel være lurt hvis du skal jogge utendørs. Øreproppene har for øvrig en IPX4-klassifisering og tåler dermed både vann og svette, slik at ingenting kan stoppe deg fra å trene.

Tilgjengelig i fargene rosa, gul, hvit og svart.

Veiledende utsalgspris: 1 900 kr.

Det perfekte festivalkameraet i et svært kompakt design

Ønsker du å fange hvert øyeblikk av festivalen i høy kvalitet? Det er mulig med RX0. Dette unike kameraet egner seg til bruk på alle typer festivaler, takket være den kompakte størrelsen og et vanntett, støtbestandig og trykkfast design. RX0 er perfekt til å ta video og stillbilder på egenhånd, men kan også brukes i et multikameraoppsett. Dette gir deg muligheten til å ta bilder, videoer eller «super slow»-motivbilder fra forskjellige vinkler. I tillegg kan RX0 brukes til å ta bilder og videoer under vanskelige forhold, for eksempel en konsert på natten, i regnet eller i et støvete miljø. Kameraet er godt egnet for utendørsaktiviteter og er veldig praktisk på grunn av den kompakte størrelsen.

Veiledende utsalgspris: 8 400 kr.

Sony er en ledende produsent av lyd-, video-, foto-, spill-, kommunikasjons- og informasjonsteknologiske produkter for forbruker- og proffmarkedet. Med sine virksomheter innen musikk, bilder, dataunderholdning og online, er Sony unikt posisjonert til å være det ledende elektronikk- og underholdningsselskapet i verden. Sony registrerte en årlig omsetning på ca. 77 milliarder dollar for regnskapsåret som endte 31. mars 2018. For mer informasjon om Sony, vennligst besøk www.sony.net