Sony lanserer nytt etterlengtet objektiv: FE 400mm F2.8 G-Master

Endelig lanserer Sony det etterlengtede FE 400mm F2.8 GM OSS. Dette spennende nye objektivet gir strålende bildekvalitet, ekstraordinær fokuseringshastighet og presisjon, samtidig som den har den letteste vekten i sin klasse med en vekt på kun 2897 gram. Det er det ideelle valget for sportsfotografering, dyreliv og naturfotografering, og en god partner til Sonys omfattende utvalg av E-mount-kameraer, inkludert α9, α7R III og mer.

Etter nøye felttesting og evaluering av profesjonelle fotografer over hele verden har Sony utviklet et design som ikke er fortungt. Designet gjør det mulig med raskere, mer presis panorering, enten du tar opp håndholdt eller på monopod.

Se mer om objektivet i denne produktvideoen:

Pris og tilgjengelighet

SEL400F28GM vil være tilgjengelig i september 2018, og vil ha en veiledende pris på 120,000 kroner.

Les mer i engelsk pressemelding vedlagt.

• foto

Sony er en ledende produsent av lyd-, video-, foto-, spill-, kommunikasjons- og informasjonsteknologiske produkter for forbruker- og proffmarkedet. Med sine virksomheter innen musikk, bilder, dataunderholdning og online, er Sony unikt posisjonert til å være det ledende elektronikk- og underholdningsselskapet i verden. Sony registrerte en årlig omsetning på ca. 77 milliarder dollar for regnskapsåret som endte 31. mars 2018. For mer informasjon om Sony, vennligst besøk www.sony.net