NY HELIA TI+ ENKEL OPPDAGELSE, HELT ENKELT med nyeste generasjons sensorer med høy oppløsning

NY HELIA TI+ ENKEL OPPDAGELSE, HELT ENKELT

To sofistikerte, nyeste generasjons termiske bildebehandlingsenheter som hjelper deg med å

konsentrere deg om det som er viktig. For brukeren betyr dette at det ikke finnes overflødige

knapper eller knapper på feil sted.

HELIA TI 18+ med et ekstremt bredt synsfelt på 44/100 m

Lav optisk forstørrelse på 1,0 og avansert teknologi gir et ekstremt bredt, kontrastrikt synsfelt på 44 m / 100 m for rask oppdagelse av varmekilder. Ideell for raskt å skanne store områder og få en omfattende oversikt.

HELIA TI 35+ med ultrahøy detaljoppløsning

Ultrahøy bildekvalitet og detaljoppløsning sammen med 2x optisk forstørrelse er ideelt for pålitelig identifisering av vilt og relevante detaljer.

Med bare to ergonomisk plasserte knapper på toppen er enhetene intuitive å betjene. En svært tydelig meny med kun fem underelementer kan brukes til å justere innstillingene hver for seg, for eksempel kontrast, lysstyrke, Automaticlight og kalibrering av bildeskarphet. Raske innstillinger som er relevante for jakt, f.eks. fargemoduser (White Hot, Black Hot, Red Only) og digital zoom (1x, 2x, 4x, 8x) kan velges direkte ved hjelp av de to knappene uten å måtte åpne en ekstra meny.

Husets spesielle konstruksjon er utviklet for enkel, ergonomisk betjening og enkel observasjon. I tillegg støtter husets form intuitivt riktig håndtering av enheten og forhindrer at den ruller når den plasseres på en overflate. Armeringen er enkel å holde, og kontroller som knapper og hjul er perfekt plassert. Huset er fallsikkert og vanntett, og kan til og med brukes i ekstreme temperaturer helt fra -20 °C til +50 °C.

Begge enhetene har 1024 x 768 px OLED-skjermer med høy oppløsning for skarp, kontrastrik visning av bilder fra sensoren, og integrerte oppladbare litium-ionbatterier.

Vi vet at raske reaksjoner ofte er avgjørende under jakt. HELIA TI+ -enhetene er derfor klare til
bruk på bare noen få sekunder.
Den intelligente skjermen bruker en vippe- og bevegelsessensor til å slå seg automatisk av og på, kalt «Automaticlight», som hindrer distraherende lys fra skjermen og muliggjør umiddelbar reaktivering uten at man må trykke på en knapp. Denne funksjonen bidrar også til effektiv energistyring for enhetene, noe som gir lang batterilevetid selv ved -20 °C.

Alle komponentene samt det medfølgende tilbehøret er radikalt optimert for jakt og bygget for å vare. Tre års garanti og de vanlige høye servicestandardene fra KAHLES sikrer at du får rask og kompetent assistanse ved behov.

PRODUKT HØYDEPUNKTER

• Enkelt og intuitivt, helt enkelt – med kun to kontrollknapper
  • Bilde med høy kontrast med uovertruffen detaljsynlighet
  • Eksepsjonelt stort synsfelt på opptil 44 m / 100 m
  • Intelligent skjerm med automatisk av/på-funksjon og vippe-/bevegelsessensor
  • Klar til bruk på bare noen få sekunder
  • Fallsikker, vanntett og klar til bruk i ekstreme temperaturer
  • Lang batterilevetid – selv ved -20 °C
  • Ergonomisk, rullesikker design og perfekt plasserte kontroller

De nye HELIA TI+ termiske bildebehandlingsenhetnee utfyller den eksisterende HELIA TI- produktporteføljen og vil være tilgjengelig fra mars hos spesialistforhandlere.

Veil. Prise inkl.moms 29 500 NOK

Bilder med høy oppløsning er tilgjengelig i nyhetsrommet på nettstedet vårt.