Kahles K18i-2

NY KAHLES K18i-2 KONKURRANSEVINNEREN – MED SYNSFELT PÅ 50 METER

Den meget vellykkede K18i er blitt ytterligere forbedret med innspill fra profesjonelle skyttere, slik at du treffer midt i blinken enda raskere. Det resulterende synsfeltet på 50m/100m til nye K18i-2 setter nå den nye standarden for IPSC- og 3-Gun-konkurranser.

Den nye K18i-2 tilbyr som forventet utmerket bildebehandling samt en spesielt brukervennlig øyeplassering, som gir rask og enkel fokusering. Resultatet er et godt og skarpt bilde helt ut til ytterkantene. Den reelle forstørrelsen på 1,0x, den skarpe og ekstra lyse retikkelen med dag/natt-opplysning i det andre fokusplanet, kombinert med den nyskapende funksjonen for retikkelbelysning – MAX LIGHT – for ekstreme bakgrunnslyssituasjoner, samt forstørrelsen på 8x, gjør det mulig å raskt identifisere målet på nær og mellomlang avstand.

Sammen med andre relevante funksjoner støtter individuelt justerbar throw lever i 2 størrelser og den robuste maksimal ytelsen til hovedslangen med 34mm Ø.

• PRODUKT HØYDEPUNKTER
  • Enestående synsfelt på 50m
  • 8x zoom og reell 1,0x forstørrelse
  • 2 størrelser med integrert kastespak med fritt valgbar posisjon
  • Ekstra sterkt dag-/natt-opplyst retikkel i andre. fokusplan og med MAX LIGHT-funksjon
  • 3GR-retikkel utformet i samarbeid med profesjonelle skyttere, spesielt for IPSC- og 3-Gunkonkurranser

Nye K18i-2 er en kompromissløs kombinasjon av et kompromissløst synsfelt og enestående optisk ytelse, noe som gjør det til det perfekte valget for konkurranser som avgjøres på tiendedeler av et sekund.

K18i-2 vil være tilgjengelig for 30 000 NOK fra spesialistforhandlere fra september 2023.