Snarvei til profesjonelle dokumenter og effektiv Output Management

Våre ca. 500 kunder har oppnådd følgende besparelser:

• Gjøre endringer 10 ganger så raskt (i forretningsdokumenter) i forhold til at kode selv.
  • 1 til 8 forhold (besparelse) – med tanke på tidsbruk ved oppgradering av dokumenter.
  • Betydelig reduksjon i bruk av eksterne konsulenter, da kunden gjør mye mer selv.
  • Betydelig reduksjon i prosjektets risiko – pga Tabellae kompetanse og bedre verktøy.

Unngå budsjettsprekk og forsinkelser. Tenk Output Management med fra start.

Dokumentdelen i et ERP-prosjekt, er ofte langt dyrere og mer omfattende enn de fleste forventer. Det er mange fallgruver, som svir. Tabellae bidrar med redusert risiko, og bidrar til at prosjektet holder tid og budsjett.

Tiden hvor en laget en faktura-mal som skulle sendes til alle leverandører er forbi

Det er vanlig at dokumenter som; faktura, tilbud, ordrer, ordrebekreftelse og følgesedler m.m., må leveres i et bestemt elektronisk format og med et bestemt innhold. OG det kommer stadig hyppigere nye mottakerspesifikke krav som gjør det nødvendig med løpende endringer i dokumenter. Dette er tid- og kostnadskrevende, og som uten riktig verktøy, påvirker bedriftens bunnlinje betydelig.

60% rimeligere ERP-implementering (dokumentdelen)

Mange selskaper koder seg gul og blå – og kaster bort mange hundre tusener med å kode dokumenter direkte i ERP-systemet. Helt unødvendig når det finnes en Best of Breed løsning.

Med Tabellae på laget unngår dere fallgruver og gjør det rett første gang. Dermed sparer dere mellom 120.000 - 900.000 i forhold til å kode dokumenter.

Best Praksis fra mer enn 500 selskaper i alle bransjer
Tabellae har spesialisert seg på håndtering av ERP-dokumenter og har utviklet en «best praksis pakke» basert på markedets beste programvare, egen spisskompetanse og innsamlet erfaring fra mer enn 500 kundeprosjekter globalt. Denne pakken bidrar til at mottakers løpende krav om endringer ikke blir en stor investering (hver gang). Erfaringene er blant annet hentet fra bransjer som produksjon, logistikk, distribusjon, retail, energi og farmasøytisk.

Profesjonelle dokumenter

Gå fra transaksjonsdokument til 'promotion' dokumenter som gjenspeiler bedriftens profesjonalitet. F.eks. med å legge til reklamefelter, produktbilder, medarbeiderbilder, QR koder, grafer o.a. vil mottaker oppfatte budskapet bedre, og samtidig få en bedre kundeopplevelse og kundeservice. Dette vil igjen bidra til økt salg.

10 ganger raskere dokumentendringer
Brukervennlig verktøy for å opprette og endre i dokumenter

• Felles design på alle deres forretningsdokumenter lages enkelt i Word, InDesign eller andre kjente programmer.
  • Dokumentinnhold redigeres enkelt med «drag and drop» funksjon, fra ERP-systemet til ferdig dokument.

• PR, kommunikasjon

• sap