Nå får kundene mer data for pengene hos Talkmore

(Oslo, 08. januar 2019): Vi i Talkmore er opptatt av at kundene våre skal få mest mulig verdi for pengene. Derfor øker vi nå datamengden på abonnementene våre – og gir med det kundene enda mer data, til samme lave pris!

Alle eksisterende Talkmore-kunder som har abonnement med 1,5 GB data inkludert eller mer, blir automatisk flyttet over til de nye abonnementsstørrelsene fra 1. februar. Dette betyr for eksempel at de som i dag har 16 GB vil få hele 20 GB fremover - til samme lave pris som i dag. De nye abonnementene er allerede i salg.

- Det betyr mer data til å surfe på nettet, streame yndlingsserien, lytte til musikk osv. – helt uten ekstra kostnad, sier Susann Ribe, konstituert administrerende direktør i Talkmore.

Her er en oversikt over abonnementene frem til i dag, samt hvilke nye datamengder og priser som gjelder fra 1. februar:

• 2 GB-abonnementet går ned i pris - til 229 NOK
  • Har du Fritt 4 GB i dag får du nå 5 GB til samme pris (299 NOK)
  • Har du Fritt 6 GB i dag får du nå 7 GB til samme pris (349 NOK)
  • Har du Fritt 8 GB i dag får du nå 10 GB til samme pris (399 NOK)
  • Har du Fritt 16 GB i dag får du nå 20 GB til samme pris (499 NOK)

Vi er stolte over å kunne tilby disse lave prisene, med full Telenor-dekning og det raskeste nettet i hele verden. Det betyr gode surfeopplevelser!

For mer informasjon, ta kontakt med:

Susann Ribe

Konstituert administrerende direktør i Talkmore

Tlf : +47 98 83 68 91 | E-post: sr@talkmore.no

Talkmore AS tilbyr et bredt utvalg av mobiltjenester til lave priser og høy kvalitet. Siden oppstart i 2004 har vi hatt fokus på å skape de beste mobiltjenestene og vi jobber kontinuerlig for å utvikle oss i takt med markedet. Vi er om lag 60 medarbeidere inkludert vårt kundesenter, og holder kontor på Helsfyr i Oslo. Les mer om Talkmore på www.talkmore.no