Nytt fra Broiler

Mandag 10. november slapp Broiler den første av to nye singler som gis ut denne høsten. "Wild Eyes ft. RAVVEL" formelig eksploderte i Spotify og gikk til nummer to på topplisten på kun fire dager.

Denne høsten slipper DJ- og produsentduoen Broiler to nye låter. "Wild Eyes (ft. RAVVEL)" gikk til nummer to på topplisten til Spotify på kun fire dager og rett inn på A-lista til NRK mP3. Låten viser enda en ny side av Drammens-duoen.

- Det føles veldig spesielt for oss å slippe noe så annerledes enn hva vi pleier, men vi mener at det viktigste med musikken er at den gir deg en god følelse, forteller Mikkel og Simen om "Wild Eyes".

Fredag 28. november slippes den neste singelen "For You "ft. Anna Bergendahl)".

Mikkel Christiansen og Simen Auke i Broiler gjorde seg først kjent gjennom en serie YouTube-hits i 2012 og har allerede i starten av tjueårene blitt Norges største kommersielle DJ-fenomen med over 100 millioner streams i Spotify. I 2013 ga de ut to album som gjorde de fortjent til to Spellemanns-nominasjoner samt prisen for "Årets Artist" under norske NRJ Awards i 2013. Deres siste singel "Rays Of Light" som ble sluppet rett før sommeren nærmer seg allerede dobbelt platina. Denne måneden er guttene endelig klare med to nye singler. "Wild Eyes ft. RAVVEL" ble sluppet mandag 10. november og fredag 28. november følger andre singel "For You ft. Anna Bergendahl".

Følg Broiler på Spotify og Facebook

• for you