Verisures anerkjente produktlinje vant en pris i Red Dot Design Awards 2021.

Verisure og Arlo vant seks designpriser

Verisure og Arlo vant totalt seks priser i den prestisjetunge internasjonale designkonkurransen Red Dot Design Awards 2021.

Blant vinnerne i Red Dot Design Awards 2021 er Verisures anerkjente produktlinje bestående av noen av selskapets nyeste alarminnovasjoner (Portalen, hovedenheten, betjeningspanelet, sjokksensoren og fjernkontrollen). Ytterligere to produktnyheter fra Verisure, som lanseres senere, har også vunnet en pris hver i den prestisjetunge designkonkurransen.

Tre innovative produkter fra Verisures strategiske samarbeidspartner Arlo vant også én pris hver i Red Dot Design Awards 2021:

- Pro 3 Flomlyskamera

- Essential Spotlight-kamera

- Essential trådløs videodørklokke

– Vårt fokus på innovativ sikkerhetsteknologi ligger i vårt DNA, og Verisure har vært en spydspiss i utviklingen av trådløse, moderne og brukervennlige alarmsystemer gjennom mange år. Disse designprisene er en viktig anerkjennelse av vår forpliktelse til å være bransjeledende innen produktdesign, noe som bidrar til at vi beskytter nesten en kvart million kunder i Norge hver eneste dag, sier markedsdirektør Ruth Guillén i Verisure Norge.

Red Dot Design Award har røtter helt tilbake til 1955, og er anerkjent som en prestisjetung og viktig internasjonal designkonkurranse innen produktdesign og kvalitet.