​12 timer boksefest i tre kanaler

Lørdag 2. mai viser Viasat og Viaplay 12 timer boksing fordelt på tre kanaler. Boksefesten begynner med Nordic Fight Night klokken 17.45 på Viasat Sport og avsluttes med verdens største idrettsarrangement når Mayweather møter Pacquiao natt til søndag eksklusivt på Pay Per View.

Nordic Fight Night

Tre norske gutter skal i ringen i løpet av lørdagens Nordic Fight Night fra Frederiksberg-Hallerne i København. Tim-Robin Lihaug er et av kveldens main events sammen med danske Patrick Nielsen og «den svenske prinsessen» Klara Svensson. Aleksander Hagen og Simen Smaadal skal også vise hva de er gode for.

Christian Ramberg leder studio fra Oslo sammen med bokseekspertene Ole Edvard Pedersen og Roar Petajamaa. Thomas Hansvoll og Ole Petter Westereng kommenterer.

Nordic Fight Night sendes fra klokken 17.45 på Viasat Sport.

Vorspiel Mayweather – Pacquiao.

Direkte fra København varmer vi opp til århundrets boksekamp med et fem times langt vorspielprogram sammen med Skandinavias fremste bokseeksperter på Viasat 4. Thomas Hansvoll vil representere Norge i denne unike Skandinaviske samproduksjonen dedisert til verdens beste proffboksere.

Vorspielsending sendes fra klokken 24.00 på Viasat 4.

Århundrets kamp: Payweather vs Pacquiao
Direkte fra MGM Grand Arena i Las Vegas møter Floyd Mayweather Manny Pacquiao i hva som er regnet som verdens største idrettsarrangement. Møtet mellom de to weltervektstjernene vil bli vist som Pay Per View verden over, også i Norge. Kampen vil bli tilgjengelig på Viaplay og Viasat Parabol for 499 kr. Thomas Hansvoll og Ole Petter Westereng kommenterer.

Århundrets kamp sendes ca klokken 05.00 eksklusivt på Pay Per View.

• viasat sport
  • pay per view