LED-skjermer blir vanligere i butikkmiljøer

Visual Art ekspanderer til Asia for å møte den økende etterspørselen etter LED

Visual Art, som tilbyr helhetlige digitale kommunikasjonsløsninger for kunder over hele verden, øker nå sin global tilstedeværelse med et strategisk fokus på Asia for å møte den voksende etterspørselen etter LED-teknologi. Samtidig styrker selskapet sitt engasjement for bærekraft i hele verdikjeden. Som en del av denne ekspansjonen ønsker selskapet Lei Wang velkommen som sin nye Strategic Sourcing Manager.

Visual Art har opplevd en stor vekst det siste året og har etablert seg som en kraft i Digital Signage-bransjen. Selskapets strategiske beslutning om å utvide sin nærværelse i Asia er i tråd med deres mål om å tilby verdensledende Digital Signage-løsninger og hjelpe kundene med å nå deres forretningsmål.

Lei Wang, den nyutnevnte Strategic Sourcing Manager, har lang erfaring og en dokumentert track record innen strategisk innkjøp. Med en klar målsetning om å øke kundeverdien, vil Wang optimalisere forsyningskjeden og sikre at Visual Art fortsetter å levere førsteklasses løsninger til sine kunder.

- "Vi ønsker å være Europas nummer én innen digitale flater i årene som kommer. Denne strategiske ekspansjonen til Asia er et viktig skritt i retning av å nå dette målet fra et operasjonelt perspektiv. Vi er fast bestemt på å ikke bare oppfylle, men også overgå kundenes forventninger ved å kombinere innovasjon, bærekraft og et konstant fokus på kundeverdi." sier Pontus Meijer, CEO i Visual Art Group.

- "I det skiftende landskapet for Digital Signage, spesielt i LED-sektoren, byr Asia på betydelige vekstmuligheter. Jeg er overbevist om at vi med min erfaring og lokale innsikt kan styrke samarbeidet med leverandørene og ytterligere styrke Visual Arts posisjon i markedet", sier Lei Wang, Strategic Sourcing Manager i Visual Art.

Visual Art er ledende innen strategisk kunnskap og teknologisk innovasjon innen bransjen for digitale kommunikasjonsflater, og den økende etterspørselen etter LED-teknologi understreker selskapets langsiktige strategiske visjon. Dette skrittet er i tråd med Visual Arts forpliktelse til å levere skreddersydde løsninger for kundene sine samtidig som de vektlegger miljøansvar.

- "Visual Art er et stort internasjonalt selskap med et godt rykte i markedet. Nå, i en periode med rask vekst, er det utrolig inspirerende å få muligheten til å jobbe med et så godt team. Jeg ser frem til å bidra med min kompetanse og tror jeg kan utnytte mitt fulle potensial her", sier Lei Wang.

Visual Art fortsetter å utfordre grensene innen Digital Signage ved å kombinere deres ambisiøse ekspansjonsplaner med en konstant dedikasjon til å skape verdi for kundene. Visual Art tilfredsstiller ikke bare markedets krav, men overgår også forventningene.

Arbeidet vårt starter alltid med å stille spørsmålet hvorfor, samle innsikt, og designe og teste konsepter som skaper reell forretningsverdi for kundene våre. Vi tar oss av hele verdikjeden, fra tekniske løsninger og maskinvare til programvare, innhold og installasjon, samt service og support.

Som en strategisk partner, setter vi sammen tydelige mål for hvert prosjekt og måler effekten av våre løsninger. Slik garanterer vi at forretningsmål og nøkkeltall nås. Enten det handler om å øke salget, forbedre kundeopplevelsen eller selge annonseplasser til tredjeparter (Retail Media), er vi her for å hjelpe.

Vi kombinerer vår kreative ekspertise, tekniske innovasjon og brukervennlig programvare, Signage Player, for å levere resultater. Visual Art ble grunnlagt i 1997 og har 130 ansatte i 7 land innen rådgivning, teknologi, konsept og design, innholdsproduksjon, installasjon, og service og support. Slik sikrer vi en smidig opplevelse for våre kunder.

Vi er stolte av å samarbeide med kjente merker som McDonald's, Bitastad, Lego, Joe & the Juice, NIO, Subway, Audi, Circle K, 7-Eleven og mange flere. www.visualart.com

Omsetning: 290 millioner SEK (2022)
Programvarelisenser: 65 000 lisenser i 39 land

Anne-Mette Sørum

Country Manager Norge Norge +4795145136

Visual Art er en ledende aktør innen Digital Signage og tilbyr komplette løsninger til kunder over hele verden. Vi kombinerer vår kreative ekspertise, tekniske innovasjon og brukervennlig programvare, Signage Player, for å levere resultater. Visual Art ble grunnlagt i 1997 og har 130 ansatte i 7 land innen rådgivning, teknologi, konsept og design, innholdsproduksjon, installasjon, og service og support.