121.nu sponsrar Fotbollskväll på SVT!

Fotbollskväll är ett studioprogram som sänds måndagar 21.30-22.00, direkt efter Aktuellt och direkt innan Sportnytt. Programledare är Mats Nyström och vid sin sida har han bl a Glenn Strömberg och Ola Andersson som expertkommentatorer. Fotbollskväll summerar dels den senaste omgången i Allsvenskan, men håller även ett vakande öga på fotboll i allmänhet. Då 2010 är ett VM-år kommer det också att vara viss bevakning av de VM-aktuella lagen.

Fotbollskväll har ca 550 000 tittare per program och kommer ge ca 20 000 000 tittarkontakter.
Detta är bra nyheter för alla våra annonsörer =)

I samma paket kommer 121.nu också vara sponsor till LG Hockey Games som börjar sändas 29 april. Totalt kommer LG Hockey Games ses av ca 450 000 tittare och ge 5 400 000 tittarkontakter.

121.nu är ett av de ledande sökföretagen på den svenska mediemarknaden. Via 121.nu får företag, myndigheter och privatpersoner tillgång till en kvalitativ sökdatabas över Sveriges näringsliv. Vår egenutvecklade sökteknologi gör att både köpare och säljare snabbt kan hitta det de söker efter. Bolaget etablerades 1998 och har idag 60 anställda, med huvudkontor i Jönköping.

• sport
  • sponring