Sökföretaget 121.nu storsatsar på fotbollsallsvenskan

Förra årets sponsorsatsningar inom fotboll har resulterat i ett stärkt varumärke för sökföretaget 121.nu. Bolaget sponsrade bland annat TV4 Sports rikssändningar från Superettan, SVTs Fotbollskväll, blev huvudsponsor till Superettans Assyriska FF och partner till Allsvenskans AIK Fotboll.

- 121.nu har lyckats etablera en högre igenkännighetsgrad genom marknadsföringen av vårt varumärke i sportsliga sammanhang. I år kommer vi utöver fjolårets tecknade sponsoravtal bygga varumärke hos Halmstad, Trelleborg, Gefle, Häcken och Djurgården. Vi tror även på damallsvenskan och kommer satsa på arenareklam hos LdB Malmö, Kopparberg/Göteborg, Tyresö, Linköping, KIF Örebro och Djurgården, säger Jonathan Isacsson, vd för 121.nu

121.nu är ett av de ledande sökföretagen på den svenska mediemarknaden. Via 121.nu får företag, myndigheter och privatpersoner tillgång till en kvalitativ sökdatabas över Sveriges näringsliv. Vår egenutvecklade sökteknologi gör att både köpare och säljare snabbt kan hitta det de söker efter. Bolaget etablerades 1998 och har idag 60 anställda, med huvudkontor i Jönköping.

Jonathan Isacsson, informationsansvarig 121.nu

• sponsrar