Årets Limited Edition produkt - Sandwich Bites Pepparkaka!

Årets Limited Edition från Candy People är här!

GB-Sandwich är en av Sveriges mest älskade glassar och en utav våra bäst säljande glassgodisar. Vi på Candy People är otroligt glada över att ni gillar denna godis så mycket -  för det gör vi också! Denna lena och mjuka glassgodispralin tyckte ni var så pass god att den faktiskt blev framröstad och vann Hemmakvälls tävling - Årets godaste Nyhet 2019.

Därför är vi nu extra stolta över att kunna presentera Sandwich Bites Pepparkaka! Det är en mjuk och len glassgodis precis som originalet. Denna mjuka pralin har smak av vanilj, GB Sandwichs karaktäristiska chokladkex med en fyllig pepparkakssmak. Även denna pralin är såklart svensktillverkad.

Vem smygäter inte av pepparkaksdegen varje jul? Mums säger vi! Idag 20/8 2020 så smyglanseras denna goda säsongsprodukt på Hemmakväll runt om i Sverige. Längtar du redan till julens alla festligheter så kom förbi Hemmakväll och ge din godisblandning en försmak av julen!

Vill du veta mer? Kontakta; hannah@candypeople.com